Gå til innhold

Derfor er jeg ikke naturist!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hivohoi

Hvis det er en strand som er beregnet for nakenbading så ser jeg ikke problemet..

Æsj? Herreguuud, alle er nakne under klærne!

Er det normalt å gå rundt med ståpikk på disse naturiststrendene da? Hvis man skulle være så "uheldig" at man får en bender, så prøver man ikke engang å skjule det?

Annonse

På de fleste nudiststrender, ihverfall her i Norge, er damene så skrukkete og fæle at ufrivillig ereksjon er et ikke-eksisterende problem

Det er en del godt voksne folk på disse strendene, ja..

For min del ble jeg sjokka over hvor lange baller menn får med alderen. ;)

Men det er da noen snæksi folk på slike strender og da...

:sikle:

Gjest Morsk

Det er en del godt voksne folk på disse strendene, ja..

For min del ble jeg sjokka over hvor lange baller menn får med alderen. ;)

Men det er da noen snæksi folk på slike strender og da...

:sikle:

Kroatia er naturistenes, og de som liker å kikke på naturister sitt paradis nr 1. verden.

Der er det kultur å bade nakne, og følgelig et HELT annet nivå på det estetiske enn hva jeg har på sett tilsvarende strender noe annet sted.

Ulv I Faarikaal

Kroatia er naturistenes, og de som liker å kikke på naturister sitt paradis nr 1. verden.

Der er det kultur å bade nakne, og følgelig et HELT annet nivå på det estetiske enn hva jeg har på sett tilsvarende strender noe annet sted.

Jeg og en forh kjæreste var på Pl del Ingles og så ca 500-700 sprett nakne unge menn, ikke et kvinnemneske å se, på ei strand for seg selv. Dama kommer med den historiske uttalelsen: "Det er ikke SIKKERT de er homoer da !"

Annonse

Gjest grusomm

Da har du antagelig ikke et avslappet forhold til kropp. Det er jo synd for deg.

Jeg syns ikke det er noe ekkelt med nakne folk enten de er 82 eller 19.

Eh.. Hallo? Bare fordi jeg ikke synes skrukkete baller ned til knærne. hengepupper til bakken, og fitter med buskas værre en i hagen min ikke er pent å se på så har jeg ikke noe godt forhold til kropp? Skjerp deg da, det er en viss forskjell. Hva gjør at folk på død og liv må vise frem alt da? En liten bikini eller badeshorts plager vel ikke akkurat vettet av folk. Eller har dem et forvridd forhold til klær?? I dagens samfunn og ganske langt tilbake i tid, er det IKKE naturlig å gå uten klær offentlig.

Ulv I Faarikaal

Optimist?

He-ha-ho, det sa jeg og, "stikk ned og spør "! men det turde hun ikke.

Etterpå kom vi fram til at sjansene var større for at de ikke ville ha noe med henne å gjøre. Antagelig ville hun bli tatt godt i mot, homser "liker" kvinner som kjent. Men hun turde likevel ikke.

Eh.. Hallo? Bare fordi jeg ikke synes skrukkete baller ned til knærne. hengepupper til bakken, og fitter med buskas værre en i hagen min ikke er pent å se på så har jeg ikke noe godt forhold til kropp? Skjerp deg da, det er en viss forskjell. Hva gjør at folk på død og liv må vise frem alt da? En liten bikini eller badeshorts plager vel ikke akkurat vettet av folk. Eller har dem et forvridd forhold til klær?? I dagens samfunn og ganske langt tilbake i tid, er det IKKE naturlig å gå uten klær offentlig.

Det er jo litt morsomt at du ber meg skjerpe meg.

Hahaha.

Nok om det.

Plager det deg at folk bader nakne? Hvorfor det? Du trenger ikke se på?

Dessuten trenger ikke dette handle om at en skal vise seg fram eller at en skal se på andre. Så spennende er ikke pupper og kjønnsorganer..

Det er litt frihet i å bade naken, dessuten er det vel så mye kikking og show off på vanlige strender.

Jeg er heller ikke noen stor "fan" av verken naturisme og nakenbading, men så trenger jeg heller ikke være tilskuer/deltaker hvis jeg ikke vil.

Hvis du virkelig synes det er SÅ fælt (stakkars deg) å se nakne kropper som ikke passer nøyaktig inn i idealet, så er det vel bare å holde seg unna naturiststrendene?

Nei, la oss heller la folk som har et mer naturlig forhold til sin egen og andres kropper få hygge seg på stranden ifred.

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...