Gå til innhold

Derfor er jeg ikke naturist!

Anbefalte innlegg

Gjest grusomm

Det er jo litt morsomt at du ber meg skjerpe meg.

Hahaha.

Nok om det.

Plager det deg at folk bader nakne? Hvorfor det? Du trenger ikke se på?

Dessuten trenger ikke dette handle om at en skal vise seg fram eller at en skal se på andre. Så spennende er ikke pupper og kjønnsorganer..

Det er litt frihet i å bade naken, dessuten er det vel så mye kikking og show off på vanlige strender.

På min egen private strand kan jeg gjerne bade naken jeg og, men jeg gjør det jo ikke om det er folk i nærheten. Akkurat som at jeg ikke har sex om det er folk i nærheten.

Poenget mitt er at jeg ikke skjønner hvorfor folk på død og liv må være nakne iblandt andre folk. Man mister vel ikke akkurat noen særlig stor frihet av en liten bikini?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Javel.

Mannlige kjønnsorganer er like intressant som nyfødte rotteunger.

Uansett syns jeg en bikini eller like godt badedrakt er mer behagelig for synet enn nakenhet for kvinner. Tror jeg ville bedt dama kle på seg om jeg hadde noe med det.

Toppløst er heller ikke så interessant når man bare må se og ikke røre :-)

Gjest malva

Eh.. Hallo? Bare fordi jeg ikke synes skrukkete baller ned til knærne. hengepupper til bakken, og fitter med buskas værre en i hagen min ikke er pent å se på så har jeg ikke noe godt forhold til kropp? Skjerp deg da, det er en viss forskjell. Hva gjør at folk på død og liv må vise frem alt da? En liten bikini eller badeshorts plager vel ikke akkurat vettet av folk. Eller har dem et forvridd forhold til klær?? I dagens samfunn og ganske langt tilbake i tid, er det IKKE naturlig å gå uten klær offentlig.

Æsj! Så gammeldags du er! Har du aldri fått nye sol overalt, du da? Og kropp er fint, uansett! "Beauty is in the eye of the beholder!"

Gjest malva

På min egen private strand kan jeg gjerne bade naken jeg og, men jeg gjør det jo ikke om det er folk i nærheten. Akkurat som at jeg ikke har sex om det er folk i nærheten.

Poenget mitt er at jeg ikke skjønner hvorfor folk på død og liv må være nakne iblandt andre folk. Man mister vel ikke akkurat noen særlig stor frihet av en liten bikini?

Jeg føler meg faktisk langt mer fri uten enn med bikini. Jeg tror ikke jeg er alene om det. På de naturiststrendene jeg ferdes, opplever jeg det ikke som å være på noe "marked", slik jeg opplever det på vanlige strender med litt klær på. (Men så er jeg vakrere uten enn med klær, også, da)

Hvorfor må man på død og liv ha på seg en liten bikini, lurer jeg på..

Gjest grusomm

Æsj! Så gammeldags du er! Har du aldri fått nye sol overalt, du da? Og kropp er fint, uansett! "Beauty is in the eye of the beholder!"

Poenget er at man ikke behøver gjøre det oppi trynet på andre. Man kan jo sole seg naken når man er alene/med kjæresten.

Annonse

Gjest humre

Jeg føler meg faktisk langt mer fri uten enn med bikini. Jeg tror ikke jeg er alene om det. På de naturiststrendene jeg ferdes, opplever jeg det ikke som å være på noe "marked", slik jeg opplever det på vanlige strender med litt klær på. (Men så er jeg vakrere uten enn med klær, også, da)

Tviler på det med at du er vakrere uten enn med, men er man forvridd i sitt syn så er man vel bare det......

Poenget er at man ikke behøver gjøre det oppi trynet på andre. Man kan jo sole seg naken når man er alene/med kjæresten.

Hva er problemet om man er på en naken-strand? Det er vel ingen som stikker kjønnsorganet sitt borti andre folk selv om en tilfeldigvis er naken.

Oppførselen på en nakenstrand kontra en bikini-strand er ikke SÅ forskjellig.

Det fins pervoer der folk er litt påkledde og.

Tviler på det med at du er vakrere uten enn med, men er man forvridd i sitt syn så er man vel bare det......

Forvridd i sitt syn? Herregud.

Vær glad for at noen kan sette pris på sin egen kropp uten holdinn badedrakter og push up bikini-overdeler!

Cheezuz.

Gledesdreper.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...