Gå til innhold

Fare for graviditet, uten

Anbefalte innlegg

Gjest grønnemeg

Hei.

Jeg hadde besøk av en kamerat hinn dagen, og vi havnet selvfølgelig i sengen.

Der lå vi nakne sammen hele natten. Vi onanerte hverandre, og fikk begge utløsning. Han fingret meg flere ganger, og kan jo da hatt sæd på fingrene. Er det fare for at jeg kan være gravid da, eller er det teknisk umulig?

Jeg skjønner ikke dette, for jeg er for tiden helt sexgal og føler for sex hele tiden. Nesten som jeg driter i hvem jeg ligger med bare det er noen!? Vi hadde ikke sex, for hadde ikke kondom. Men vi var nesten inni hverandre, da han trakk seg ut. ( Så vi brukte litt fornuft )

baremeg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106807-fare-for-graviditet-uten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier du driter i hvem du har sex med så lenge du får kuk. Er det da ikke mulig du er blitt gravid med noen andre, eller en annen gang? Kondomer kan jo sprekke, eller at det kanskje er hull i dem fra før av. En annen ting er jo at han kan ha vært ganske kåt når han var inni deg, da har man ofte litt gjennomsiktig "renseveske" på penis. Tror heller det. Men for all del, han KAN jo fått inn noen celler med fingeren. Jeg derimot har solide kondomer, si ifra om du trenger hjelp til å få orgasme. :)

Annonse

Hvorfor skriver du selfølgelig til det?

Jeg har hatt mange kamerater på besøk før jeg, uten at det er skjedd noe...

Ja, derfor!

At du brukte ordet "selvfølgelig" om at dere havnet i sengen da du hadde en kompis på besøk, får det jo til å høre ut som om det er noe som skjer HVER gang du får besøk. Det er en selvfølge at du hopper til køys med dine mannlige gjester, liksom....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...