Gå til innhold

Firma i vinden - Big surprise!

Anbefalte innlegg

Norsk byggefirma boikotter muslimer - lederen sier han er drit lei dem og slik de tar seg til rette. Folka hans vil simpelthen ikke jobbe for dem.

Vil ikke uten videre bebreide ham for denne reaksjonen, hadde jødene oppført seg slik i Norge som islamistene gjør, så ville vel SV finansiert hevingen og restaureringen av D/S Donau og fyrt opp ovnene i Auschwitz igjen.

Drep og boikott jøder, men la for all del muslimene være. Og heia Høyre, som vil lage festivitas rundt Pakistans nasjonaldag den 14. august. Så hva er det Oslo Høyre vil feire 14 august ? Den etniske rensningen av Pakistan for hinduer og kristne ?

Paki = "rent" og stan = "land". Ny Høyre-vri?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106833-firma-i-vinden-big-surprise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pasa20

For det første alle pakistanere er ikke muslimer eller "islamister" som du kaller det... Ikke bland Islam inn i kultur...

For det andre du kan ikke klandre alle pakistanere for hva noen av dem gjør, hvis det finne 1000 norske alkoholikere betyr det at alle er det???

For det første alle pakistanere er ikke muslimer eller "islamister" som du kaller det... Ikke bland Islam inn i kultur...

For det andre du kan ikke klandre alle pakistanere for hva noen av dem gjør, hvis det finne 1000 norske alkoholikere betyr det at alle er det???

Å? Ikke det?

Gjest pasa20

Hva bygger du den påstanden på? Har Israel 300 millioner arabere i konsentrasjonsleir?

Ikke akkurat men de okkuperer palestinske områder og torturer det palestinske folk daglig....

No skal du sikkert si hva med "terroristene" fra Palestina...

De prøver å forsvare landet sitt med det eneste våpenet de har, seg selv...

Når Israel eller rettere sagt okkupantene har verdens sterkeste makt på sin side med den beste teknologien og de beste våpnene er det lite annet palestinerne kan gjøre enn å kaste stein eller bruke seg selv som våpen.

I følge FN har alle lov til å forsvare landet sitt og det er det de gjør...

Hvorfor er det ingen som spør HVORFOR en palestiner går så langt som å drepe seg selv????

Annonse

Ikke akkurat men de okkuperer palestinske områder og torturer det palestinske folk daglig....

No skal du sikkert si hva med "terroristene" fra Palestina...

De prøver å forsvare landet sitt med det eneste våpenet de har, seg selv...

Når Israel eller rettere sagt okkupantene har verdens sterkeste makt på sin side med den beste teknologien og de beste våpnene er det lite annet palestinerne kan gjøre enn å kaste stein eller bruke seg selv som våpen.

I følge FN har alle lov til å forsvare landet sitt og det er det de gjør...

Hvorfor er det ingen som spør HVORFOR en palestiner går så langt som å drepe seg selv????

"Hvorfor er det ingen som spør HVORFOR en palestiner går så langt som å drepe seg selv????"

Jeg har spurt mange ganger jeg, men jeg får aldri noe vettugt svar. Bare den samme gamle forslitte løgnen om deperasjon, fortvilelse og "avmakt".

Skulle dette legges til grunn, så kunne jo halve væ'la blåst seg sjøl te hælvete. Femten kilo amoniumnitrat og en tur bort til den lokale kjøpmannen her, makan te grisk pengeklåer skal en leite lenge etter. Jeg blir så fortvila over de prisene hans noen ganger. Sku' fan ikke forundre mæ om'n er en jøde.

Gjest pasa20

"Hvorfor er det ingen som spør HVORFOR en palestiner går så langt som å drepe seg selv????"

Jeg har spurt mange ganger jeg, men jeg får aldri noe vettugt svar. Bare den samme gamle forslitte løgnen om deperasjon, fortvilelse og "avmakt".

Skulle dette legges til grunn, så kunne jo halve væ'la blåst seg sjøl te hælvete. Femten kilo amoniumnitrat og en tur bort til den lokale kjøpmannen her, makan te grisk pengeklåer skal en leite lenge etter. Jeg blir så fortvila over de prisene hans noen ganger. Sku' fan ikke forundre mæ om'n er en jøde.

Nei men nå har jo ikke kjøpmannen tatt over huset ditt, drept og torturert en i familien og tatt fra deg all verdigihet, eller??

Nei men nå har jo ikke kjøpmannen tatt over huset ditt, drept og torturert en i familien og tatt fra deg all verdigihet, eller??

Det ække så mange israelske kjøpmenn som har overtatt palestinarabiske hus heller, er det vel?

Hvor mye verdighet er det i å drepe seg selv og ta med seg kvinner og barn i døden da, pasa? Bedrer det palestinarabernes levekår, tror du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...