Sklumpen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hei jeg lurer på ein ting da jeg og kjæresten min har sex klager hun på at sæden min lukter og smaker vondt. det blir en ubehaglig lukt av henne etter på, det er sæden så gjør det tror vi siden den lukter så vondt. Så lurer jeg på en ting til hvordan skal jeg klare å holde meg lenger når vi har sex slik at jeg ikke får utløsning så fort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106842-lukt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hansd Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hvorfor i all verden skal hun smake på sæden din? Jeg kjenner ikke en eneste mann som kunne tenke seg å spise sin egen sæd. Rett nok er den full av næringsstoffer, men hva hjelper det når den smaker rett og slett motbydelig? Det er nok ikke noe i veien med smaken på sæden din. Når det gjelder å holde igjen, foreslår jeg at du lar det gå for deg, ta ti minutters pause og start på nytt. Da vil du nok klare å holde deg lenger. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106842-lukt/#findComment-625562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Du kan ha en infeksjon et sted som gjør at sæden lukter ekstra. Har du mistanke - gå til lege. Sæden består av en blanding av sædceller fra testiklene og væske fra prostatakjertelen og Cowpers kjertler. Den karakteristiske, litt bitre lukten kommer fra prostata. Det hender det lukter fra skjeden til kvinner og at den er spesielt sterk etter et samleie, nærmest en slags fiskelukt. Den inntrer når kvinnen har bakteriell vaginose. Har dere mistanke bør hun oppsøke lege. Det enkleste rådet er gjøre penis mindre følsom med for eksempel å sette to kondomer utenpå hverandre. Det reduserer muligheten for at du går av i første sving. Noen smører bedøvende salve på penis, for eksempel Zylocain og bruker samtidig kondom for ikke å minske hennes følsomhet i skjeden. Så har det kommet et kondom på markedet som gjør penis mindre følsom. Mange har fortalt at det hjelper. Noen menn lar det stå til. Det gjelder særlig de som er i sin mest potente alder – i slutten av tenårene eller begynnelsen av 20-årene. De får sin første orgasme med ejakulasjon etter noen minutter. Men er etter en kort tids pause er de klare for en ny runde og forteller at de da er atskillig mer utholdende enn i første omgang. Om du tror en slik fremgangsmåte er gjennomførbar er det lurt om du forteller henne om dine planer før dere setter i gang, slik at hun innstiller seg mentalt på at ”toget” ikke har gått etter din første orgasme. Et annet alternativ er at dere først har et langt forspill. Når du så kommer inn i henne trekker du deg ut når du begynner å kjenne at det er like før du får orgasme. Om samleiet har vart 30 sekunder eller tre minutter spiller ingen rolle. Du må deretter roe ned til du har ridd av stormen. Det betyr at du ikke utsetter penis for kjærtegn. I mellomtiden kan du kose med henne og sørge for at hennes spenningsnivå er helt på topp, til du igjen er klar for nye innsatser. Om du velger en slik fremgangsmåte er det også mulig å lære seg en teknikk for å knipe igjen musklene i bekkenbunnen, slik at du holder igjen orgasmen. Det er også mange som sverger til teknikker som går på at du bruker tommel og pekefingeren til å klemme sammen penis rett under penishodet og derved holder igjen orgasmen. Det beste er om du klarer å få kontroll over bekkenmusklene. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106842-lukt/#findComment-632183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fysjom Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Mange matsorter du spiser skaper lukt i kroppsvæsker, spesielt asparges, den gir en grusom og bitter smak/lukt på sæd ! Men også løk, hvitløk og endel krydder og urter. Makrell i tomat skaper nettopp makrell i tomatlukt underlig nok. Sæd og morsmelk har en egen evne til å oppta lukt og smak fra det du spiser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106842-lukt/#findComment-632214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.