Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy

Jeg vet ikke hvordan det er på de diskotene hvor du henger, eller kanskje jeg skal kalle det for swingersclubber? men de stedene jeg er så er det alltid så mye mennesker at oralsex vil være komplett umulig.

Litt håndarbeid går derimot fint, men oralsex? Nei, da må man legge seg under et bord med en stor duk som dekker alt, eller noe sånt.

swingersklubber... pøh!

Finnes vel barer og diskoteker med kroker og hjørner vel.

Har ikke gjort det selv, men det kan vel skulle la seg gjøre?

Fortsetter under...

swingersklubber... pøh!

Finnes vel barer og diskoteker med kroker og hjørner vel.

Har ikke gjort det selv, men det kan vel skulle la seg gjøre?

Jeg kan forstå at man kan ordne seg et knull på den måten. Tett inntil hverandre i en krok dersom dama f.eks. går i miniskjørt. Fingring (I know, men blei faktisk avslørt...) og en runk går også fint, men oralsex? Det skal godt gjøres å kunne gjemme seg så mye for andre mennesker at en av de to skal klare å sette seg på kne foran partneren, uansett om man står, sitter, ligger, om det er hjørner på diskoen eller hva det nå måtte være.

Jeg kan i hvert fall ikke se hvordan det skulle la seg gjøre uten at faren for å bli avslørt er sånn ca 100 %.

Gjest Daisy

Jeg kan forstå at man kan ordne seg et knull på den måten. Tett inntil hverandre i en krok dersom dama f.eks. går i miniskjørt. Fingring (I know, men blei faktisk avslørt...) og en runk går også fint, men oralsex? Det skal godt gjøres å kunne gjemme seg så mye for andre mennesker at en av de to skal klare å sette seg på kne foran partneren, uansett om man står, sitter, ligger, om det er hjørner på diskoen eller hva det nå måtte være.

Jeg kan i hvert fall ikke se hvordan det skulle la seg gjøre uten at faren for å bli avslørt er sånn ca 100 %.

okei da, du vinner. Skal heller prøve det ut neste gang jeg er ute :P så kan vi komme tilbake til saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...