mamy Skrevet 23. november 2000 Del Skrevet 23. november 2000 Jeg fikk en datter i august og når jeg var på 6-ukers kontroll sa de at jeg hadde bakoverbøyd livmor. Hva vil det si og hva kan det komme av? Jeg lurer også på om det har noe å si for senere å bli gravid og om det har noe å si for fødselen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamy Skrevet 23. november 2000 Forfatter Del Skrevet 23. november 2000 Jeg fikk en datter i august og når jeg var på 6-ukers kontroll sa de at jeg hadde bakoverbøyd livmor. Hva vil det si og hva kan det komme av? Jeg lurer også på om det har noe å si for senere å bli gravid og om det har noe å si for fødselen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruk SØK funksjonen i forumet Skrevet 23. november 2000 Del Skrevet 23. november 2000 dette har Mette Moen svart tidligere : I dag vet vi at en bakoverbøyd livmor ikke har betydning for å bli gravid eller andre problemer og vi opererer ikke. En slik livmor finnes hos ca 25%. Og et godt tips : bruk SØK !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruk SØK funksjonen i forumet Skrevet 23. november 2000 Del Skrevet 23. november 2000 dette har Mette Moen svart tidligere : I dag vet vi at en bakoverbøyd livmor ikke har betydning for å bli gravid eller andre problemer og vi opererer ikke. En slik livmor finnes hos ca 25%. Og et godt tips : bruk SØK !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 24. november 2000 Del Skrevet 24. november 2000 dette har Mette Moen svart tidligere : I dag vet vi at en bakoverbøyd livmor ikke har betydning for å bli gravid eller andre problemer og vi opererer ikke. En slik livmor finnes hos ca 25%. Og et godt tips : bruk SØK !! Så fikk du svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 24. november 2000 Del Skrevet 24. november 2000 dette har Mette Moen svart tidligere : I dag vet vi at en bakoverbøyd livmor ikke har betydning for å bli gravid eller andre problemer og vi opererer ikke. En slik livmor finnes hos ca 25%. Og et godt tips : bruk SØK !! Så fikk du svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.