Gå til innhold

Er det unormalt å gå ut på byen?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Har nylig blitt samboer (har kjøpt sammen) og planlegger barn. For tiden er samboeren min sykemeldt, jeg er i full jobb. En gang i uken så drar hun på byen (hverdagene) sammen med ei venninne. Da kommer hun hjem ved 4 tiden på natta, god og full. Har ikke reagert noe spesielt på det tidligere, men jeg synes fast en gang i uken på hverdager er litt spesielt..hva synes dere?

Fortsetter under...

Synes ikke det er så uvanlig.. Man kan være sykemeldt for så mange ting..

Ingen vits i å bure seg inne fordi man feks er sykemeldt for å ha brekt en finger..

Det å plutselig begynne å feste midt i uken er vel kanskje mere uvant av henne..

:o)

Annonse

serendipity

Sånn i utg. punktet ser jeg ikke noe galt i det. Om hun er sykemeldt pga. utbrenthet og depresjon, så kanskje hun tror hun trenger det.

Hadde jeg vært deg ville jeg nok latt det være som det er en stud. Du skriver at dere nylig har blitt samboere. Ikke mas om sånt med en gang. Når dere får barn ville jeg nok kanskje slått i bordet ja. En fast dag, å dirkke seg full på i uken, virker på meg litt meget.

Så la hun få lov å fortsette, og så kan jo du finne på noe den samme kvelden :-) elelr du kan spørre om du får bli med innimellom og ta med en kjekk kompis til venninnen, hehe.

petter smart

Får du ikke være med eller vil du ikke være med?

Jeg synes det er litt rart å gå ut fast en gang i uka og drikke seg full.

Får du lov å gå ut uten henne? I så fall skulle alt være greit.

Hadde du synes det var spesielt om hun trente en gang i uka eller gikk på syklubb? Neppe, dette er litt mer bekymringsfult pga selve drikkingen, men ikke at hun går ut uten deg.

Har du noen grunn til å tro at hun er utro eller noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...