Gjest utrygg Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 sikkert ikke noe, men blir litt usikker. Går på Trionetta p-piller, brett 3. Brukte Yasmin før det. Forrige brett glemte jeg de to siste pillene så fikk forskjøvet mensen noe, men det regnet jeg med gikk greit. Begynte på nytt brett når det var gått ei uke. Nå er uke to på det brettet ferdig idag, og i dag tidlig/natt hadde jeg plutselig "blødning". I fare for å være grotesk beskriver jeg likevel; Slim og blod først. Rødt. Et par timer senere mer rustbrunt/rødt. Det er liksom ikke mensfarget, og kan ikke huske å ha hatt slik blødning før. Etter et par uker i sølibat hadde vi samleie i foregårs Kan det komme av pillene, samleiet, eller noe annet? Synes det var litt skummel farge på utfloden. Det er ikke mye, men nok til at jeg må bruke bind, ikke innlegg... Takk til alle som kan ha erfaringer/meninger. Skal nemlig slutte med piller etter dette brettet, men det er vel best å ta ut dette, ikke slutte nå med to uker igjen..? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/106948-bl%C3%B8dning-utenom-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.