Gå til innhold

Hvor har du gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En geit?

Det var ikke hvilken som helt geit. Den var en babe.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jane

3

• magnus

3

• favn

3

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her er det selvsagt kun kvalitet som teller, ikke kvantitativt 'så mange aparte steder som mulig'.

Jeg har altså _ikke_ gjort det i heisen, på toget, på flyet, i et portrom, på kafé, i barneselskap eller på stortingstrappa. Ei heller i drosje, på disco, på kateteret eller på månen.

Lillo1365380426
Skrevet

Den sprøeste plassen jeg har gjort det utenom senga er i en kinosall. Ellers har jeg gjort det på uendelig mange rare steder i det offentlige og i alle rom hjemme. Også mens folk har sett på. Det er i grunnen pirrende.

Skrevet

Her er det selvsagt kun kvalitet som teller, ikke kvantitativt 'så mange aparte steder som mulig'.

Jeg har altså _ikke_ gjort det i heisen, på toget, på flyet, i et portrom, på kafé, i barneselskap eller på stortingstrappa. Ei heller i drosje, på disco, på kateteret eller på månen.

Er du av den ordentlige typen du altså?

Skrevet

Jeg har gjort det mange gange på bussen.....men det var i de glade 60 åra da jentene hadde korte sjørt......

Nå er det bare trange bukser som teller, med innlegg i trusa slik at bollen skal se større ut.........

Kjære jenter. ta fram minisjørtet! det gleder mange 68-ere!

Skrevet

Jeg har selvfølgelig gjort det overalt.

Hei Jane! ja du husker jo den gang du fikk serie orgasmer jonsokaften 1968

Bak låven til Clausen?

Du hadde jo tre stykker, kos-kos!!!

Skrevet

Jeg har gjort det mange gange på bussen.....men det var i de glade 60 åra da jentene hadde korte sjørt......

Nå er det bare trange bukser som teller, med innlegg i trusa slik at bollen skal se større ut.........

Kjære jenter. ta fram minisjørtet! det gleder mange 68-ere!

Du finner trøst her pedersen

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2071&item=267465

Skrevet

Prøvde og det der en gang, men ble noe begrenset. Hvordan ordnet dere det? Det var folk absolutt overalt, og flyvertinnene...vel...hun ene ble litt stram i maska. ;-)

hrmm hehehe siden jeg hadde en klar fordel i og med at jeg var på jobb så skjedde det i "underetasjen" ;)

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Nå begynner jeg å lure her... trodde du var mann, men Menn spiser _ikke_ is fra boksen og _ikke_ i senga. Næhei.

Du har rett, jeg er nok påvirket.

Da får jeg finne en annen måte å kose meg med isen under dyna. Hm... Lar jeg den stå framme litt først, så kanskje konsistensen blir akkurat passe... Hm Hm Hm...

Oi! Kaldt!

Skrevet

Er du av den ordentlige typen du altså?

Hvis du med det mener 'har du virkelig aldri følt trang til å pare deg på et offentlig, tilgrisa dass?' er svaret ja.

Skrevet

Jeg har sett fotballkamper på en rekke stadioner: Ullevål, Bislett, Åråsen, Nadderud, Brann, Stavanger, Kristiansand, Haugesund, Nye Molde, Fosshaugane, Sundbanen, Voldsløkka, Briskeby, Marienlyst pg Stamford Bridge. Har sikkert glemt noen nå.

Du har ikke vært på Lerkendal og sett mennene som spiller der...

Bare gutter de som spiller på de banene du har vært på..

:op

Gjest rivjernet
Skrevet

badeland,i skogen, og på trappen til ei gammel dame.

Skrevet

Du har ikke vært på Lerkendal og sett mennene som spiller der...

Bare gutter de som spiller på de banene du har vært på..

:op

Jeg har vært på lerkendal også ja, glemte den. Har forresten sett vålerenga spille på alle de nevnte banene. Tilfeldig? Neppe!

Skrevet

i bilen, i båten, på stranda en lørdag formiddag med masse folk rundt på alle kanter, på kirkegården.. tja..sikkert flere steder men..det var de jeg kom på i farta :)

Gjest siv-katrin
Skrevet

I flygplanet, på kino, i bussen, i en park i Spania, i sjøen, i et prøverom, etc etc...

Gjest jasåja
Skrevet

De fleste gangene har vært i senga, langt de fleste faktisk igjennom et langt liv. Mest behagelig også spør du meg. For å kunne sammenligne har jeg gjort det på diverse steder som bak en busk, i en trappe, på en låve, opp i fjellet osv. osv.

Skrevet

Hva da???

Dersom du les dei andre innlegga i tråden eller ser kva forum innlegget ligg på, så bør det vera rimeleg innlysande kva "det" er.

Skrevet

Hei Jane! ja du husker jo den gang du fikk serie orgasmer jonsokaften 1968

Bak låven til Clausen?

Du hadde jo tre stykker, kos-kos!!!

Bare tre?

Skrevet

På taket til Studentersamfundet i Trondheim, på ettermiddagen 17. mai. Hun hadde på seg bunad, og eg tok ho under stakkjen - kjempegøy!

Nei, toget hadde gått...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...