Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har hatt mitt 5 icsi forsøk og har testet positivt. Er akkurat 5+0 i dag.

Så var det progesteronen da. Jeg kuttet ut igår for jeg ble så sår av crinone. + at jeg spottet et par ganger av den. Porsgrunn sier at det er helt trygt å slutte etter 14 dager. Jeg tok den i 18 før jeg ikke orket mere.

Nå sitter jeg her plutselig og er livredd for at det ikke går bra pga jeg har sluttet. Men det normale er vel å slutte etter 14 dager?!?

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/106975-kan-noen-svare-meg-ang-progesteron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest til afrowoman

Selv har jeg brukt progesteron til avsluttet 3 mnd med mine 2 svangerskap som ble til ved hjelp av ICSI. Men det er fordi det er mistanke om at jeg produserer for lite selv, og av den grunn aborterer.

Gratulere med graviditeten, håper det går smertefritt og knirkefritt fremover for dere.

Hei afrowoman!

På vårt siste forsøk sluttet jeg med progesteronen på dag 9 etter innsetting fordi jeg fikk mensen og da ikke så noen grunn til å fortsette å ta det. Men en uke senere fant jeg ut at jeg var gravid likevel! Hverken blødningene (som varte i 10 dager) eller det at jeg kuttet ut progesteronen hadde noe å si for svangerskapet. Jeg rakk til og med å gå på noen harde aerobic-timer før jeg fant ut at jeg var gravid med blødninger... Ikke særlig smart! Men det var en luring der inne som hadde klort seg fast! Det er det nok hos deg også! Masse lykke til!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...