Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

23

• Bassisten

7

• rufsetufsa

7

• carma

5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Dersom du ikkje skyddar epostadressene på ein eller annan måte (f.eks ved passord), vil sida ganske raskt bli scanna av spamrobotar og alle epostadressene vil hamne i spamlister. Sei gjerne frå når du har eit safe opplegg, og ikkje ei vanleg liste med mailto-lenker. Mi epostadresse hamna i spamlistene ganske raskt etter at eg var med på Flisa si liste, og eg ynskjer ikkje meir av det... :-/

Annonse

Dersom du ikkje skyddar epostadressene på ein eller annan måte (f.eks ved passord), vil sida ganske raskt bli scanna av spamrobotar og alle epostadressene vil hamne i spamlister. Sei gjerne frå når du har eit safe opplegg, og ikkje ei vanleg liste med mailto-lenker. Mi epostadresse hamna i spamlistene ganske raskt etter at eg var med på Flisa si liste, og eg ynskjer ikkje meir av det... :-/

Jeg har et script et sted som jeg tenkte å legge inn på siden ... hvis jeg klarer å finne det.

Scriptet gjorde at alle adressene ble uleselige for sånne program.

Hvis jeg ikke finner det, så legger jeg adressene inn som bilder.

Jeg har et script et sted som jeg tenkte å legge inn på siden ... hvis jeg klarer å finne det.

Scriptet gjorde at alle adressene ble uleselige for sånne program.

Hvis jeg ikke finner det, så legger jeg adressene inn som bilder.

Bra, då kan du inkludere mi adresse... [email protected] :-)

Bra, då kan du inkludere mi adresse... [email protected] :-)

Men du - si meg ... har du kjennskap til disse programmene. Hva er det de scanner etter? Bare mailto eller også @? Scanner de bare mailto og @ som ligger på tekst eller tar de også mailto på bilder?

Jeg ble plutselig usikker ...

Men du - si meg ... har du kjennskap til disse programmene. Hva er det de scanner etter? Bare mailto eller også @? Scanner de bare mailto og @ som ligger på tekst eller tar de også mailto på bilder?

Jeg ble plutselig usikker ...

Dersom du legg inn ei mailto-lenke på biletet, så vil det ikkje hjelpe. Roboten leitar i kjeldekoden etter @, og vil prøve å finna adressa "rundt", uansett om adressa ligg i href-taggen eller mellom start og slutt-tag.

Det beste er enten å ha adressene som bilete utan mailto-lenke, eller ha eit skript som gjer adressa ubrukeleg for robotane.

Dersom du legg inn ei mailto-lenke på biletet, så vil det ikkje hjelpe. Roboten leitar i kjeldekoden etter @, og vil prøve å finna adressa "rundt", uansett om adressa ligg i href-taggen eller mellom start og slutt-tag.

Det beste er enten å ha adressene som bilete utan mailto-lenke, eller ha eit skript som gjer adressa ubrukeleg for robotane.

Ja, det var det jeg tenkte. Jeg tror jeg går for bildet - jeg finner ikke scriptet ....

*sukk*

Vi får starte et sted.

Mailadressene er lagt inn som bitmaps og er ikke klikkbare - dette fordi du ikke skal få ENDA mer spam.

Jeg kopierer ikke over fra flisas side fordi det er endel gamle mailadresser der.

Ellers så er det ikke lov til å klage på den lilla fargen. Jeg føler meg så pubertal i dag ....

http://home.no.net/dolere/

Vi får starte et sted.

Mailadressene er lagt inn som bitmaps og er ikke klikkbare - dette fordi du ikke skal få ENDA mer spam.

Jeg kopierer ikke over fra flisas side fordi det er endel gamle mailadresser der.

Ellers så er det ikke lov til å klage på den lilla fargen. Jeg føler meg så pubertal i dag ....

http://home.no.net/dolere/

Ser veldig bra ut, Zirine. Oversiktleg og bra. Og lillafargen passar jo veldig godt til ein SV'er som deg! ;-)

Skulle berre hatt eit palestinasjal rundt som pynt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...