Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det virker som om jeg kan ha bakteriell vaginose, og jeg lurer da på hvor store mulighetene er for at dette går over av seg selv? Hvor lenge er det greit å "vente og se" før man søker behandling - hva anbefaler dere? Jeg har sannsynligvis hatt dette et par ganger tidligere, men da varte det bare et par dager, så jeg oppsøkte aldri lege. Denne gangen har det imidlertid vart i snart en uke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107007-bv-m%C3%A5-det-behandles-og-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anya1365380530

Hei fniff!

Jeg er ingen lege, men så mye vet jeg (av egen erfaring) at BV IKKE går over av seg selv. Tvert imot, det blir bare verre og verre.

Det kan ikke forsvinne etter et par dager, da må det ha vært noe annet, f.eks. utflod med døde celler etter sex - lukter ikke alltid godt og kan vare opptil to dager.

Det dumme er at man er nødt til å gå til lege, siden kuren er reseptbelagt. Det nytter heller ikke å bare ringe til legen, du MÅ undersøkes for å få resept. Reseptfrie midler mot sopp etc. hjelper ikke, tro meg, jeg har prøvd. Det er lurt å spise masse yoghurt under kuren for å unngå soppinfeksjon som ofte oppstår under penicillinkur.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...