Gjest cfm Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Fikk lyst å dele min historie, den begynnte for 8 år siden. Da vi begynnte å prøve å bli gravide lykkes vi ikke selv om jeg hadde ett barn fra før, tok etterhvert kontakt med gynekolog og etter mange undersøkelser viste det seg at eggstokkene mine var helt tette etter en betennelse flere år tilbake. Var inne på Rikshospitalet 4 ganger, 3 for ivf 1 for og sette inn befruktede egg. Ble gravid to av gangene men mista de, etter mye masing ble jeg godkjent til ett 4. forsøk og i juli 99 begynte jeg på medesiner. Samtidig fikk jeg ett tips om å prøve fotsone, var vel hos han 6 ganger og mens jeg gikk på hormoner for å nullstille min egen syklus ble jeg jemmen mæ gravid. og har i dag en nydelig sønn på 3 år. For oss var det i hvert fall verd forsøket. cfm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107125-alternativ-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.