Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere. Golf og SB har vel ikke mange mnd igjen før termin?

Det er vel feil forum men jeg vet ikke hvor dere "er".

Har prøvd via icq men har ikke fått noe svar.

Kitina; hvordan går det med deg?

Harefrøken; lykke til med ruginga. Når er D-dagen?

Sorry at jeg skriver "samleinnlegg" men det er ikke ofte jeg får tid til å sitte foran pc'en lengre. Vi har det bare bra, men det er hektiske dager. Eldstemann var 2 i april og minsten blir snart 1/2 år. Synes tiden har gått så innmari fort. Men det er gøy.

Dette må vi bare prøve å få til en gang til*sss*. Må vente litt men det "skrangler" litt i eggstokkene allerede.

Håper dere har det fint alle sammen. Koselig hvis dere gir fra dere lyd.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107141-golf-sommerblomst-kitina-harefr%C3%B8ken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her står alt bra til. Jentene fyller snart tre år. Som tiden flyr....Har fått slettet icq og husker ikke passordet. Må legge inn ny. Tar det over mail så får vi kontakt igjen. Ok?

Tenker mye på deg og dine og må si jeg ble litt overrasket nå når jeg hører at nummer tre planlegges. Så koselig.

Mine eggstokker har slått seg til ro nå. De raslet godt en stund ja, men nå er det stille på dem, så her blir det ikke flere forsøk.

Sommerblomst

Hei hei!

Så kos å høre fra deg. Det er hektisk om dagen skjønner jeg. Vi får vel omtrent like lang tid mellom de to vi.

Her begynner jeg å bli skikkelig lei, men sånn skal det jo være. Nå er det 10 dager til termin. Må si jeg begynner å bli motivert for å ha det vondt nå:))

Blir spennende å se hvordan førstemann reagerer når denne kommer ut, men det vil jeg jo få se fort nok:))

Ellers så har jeg det bare bra. Hektisk er det, og heller ikke jeg har så mye tid foran datan om dagen. Er som regel inne å følger med da, men skriver ikke noe særlig mere.

Ha en super helg!!

Klem

Sommerblomst

Hei!

Morsomt å se deg igjen, og kjekt å høre at alt går bra. Må nesten le litt når jeg leser om eggstokkene dine, som det "skrangler" i - jeg sitter her med en storesøster på snart 3 år, og verdens nydeligste lille gutt på 6 uker, og lurer veldig på om jeg kan få lurt mannen med på å prøve på enda en....

Ikke sånn å forstå at det er noen selvfølge - men jeg har bare så utrolig lyst til å prøve!!!

Regner med at du har det deilig - det høres sånn ut?

Harefrøken

Hei på deg:-)

Skjønner godt at du har det hetisk med to små, og da bli vel ikke dol første prioritet når du har fem minutter til overs.

Her nærmer det seg sakte blodprøvedagen. Den er på tirsdag. Har ikke tenkt til å teste før den tid, så jeg må nok vente noen dager til

Kitina: Tenk at jentene dine snart blir 3 ÅR!!! Det tar jeg som et tegn på at jeg har vært her inne altfor lenge :-) Syntes ikke det er lenge siden jeg var innom DOL flere ganger den dagen for å sjekke blodprøvesvaret ditt :o))

Klem fra

Hei hei!

Så kos å høre fra deg. Det er hektisk om dagen skjønner jeg. Vi får vel omtrent like lang tid mellom de to vi.

Her begynner jeg å bli skikkelig lei, men sånn skal det jo være. Nå er det 10 dager til termin. Må si jeg begynner å bli motivert for å ha det vondt nå:))

Blir spennende å se hvordan førstemann reagerer når denne kommer ut, men det vil jeg jo få se fort nok:))

Ellers så har jeg det bare bra. Hektisk er det, og heller ikke jeg har så mye tid foran datan om dagen. Er som regel inne å følger med da, men skriver ikke noe særlig mere.

Ha en super helg!!

Klem

Sommerblomst

Jøsses, her går det unna. Er det så nært allerede ! Det blir spennende å høre hva storebror synes når han oppdager hva som skjer *s*.

Du får ha riktig lykke til med fødselen !

Klem

Annonse

Gjest tidligere golf

Hei kjære deg!

Har tenkt flere ganger at jeg skulle skrevet en mail til deg, men det er her som hos deg - tiden strekker ikke til.

Vi har det kjempehektisk for tiden. Har kjøpt oss hus som trenger masse oppussing - og skal da selvsagt forsøke å få solgt det vi har. Alt dette bare 4 uker før terminen min *iiiiiiikkkkkkkk

Ted er en gutt med mye futt og fart i - så han krever oss fullt og helt, lurer av og til på om vi har planlagt ungene for tett - men når jeg bare er ferdig med rugetiden tenker jeg vi får det bra. Gleder meg nå til å bli ferdig - men har samtidig lyst til å utsette terminen med 1 mnd *ler.

Det er kjempefint å høre at du er motivert for enda et barn - en liten lillesøster da eller ?????

Sommerblomst - lenge siden jeg har hørt eller sett noe fra deg - du må ha riktig lykke til med fødsel og barseltid.

Tillajo - leste at d ikke gikk bra for deres del - synd det, alt hadde vært mye greiere om det gikk på første forsøk. Lykke til videre med neste forsøk.

Marthea - vi "snakkes" når vi har kommet i orden i det nye huset.

Mange klemmer til dere alle fra meg.

(ps - har mistet nicket mitt så derav underskriften)

Hei kjære deg!

Har tenkt flere ganger at jeg skulle skrevet en mail til deg, men det er her som hos deg - tiden strekker ikke til.

Vi har det kjempehektisk for tiden. Har kjøpt oss hus som trenger masse oppussing - og skal da selvsagt forsøke å få solgt det vi har. Alt dette bare 4 uker før terminen min *iiiiiiikkkkkkkk

Ted er en gutt med mye futt og fart i - så han krever oss fullt og helt, lurer av og til på om vi har planlagt ungene for tett - men når jeg bare er ferdig med rugetiden tenker jeg vi får det bra. Gleder meg nå til å bli ferdig - men har samtidig lyst til å utsette terminen med 1 mnd *ler.

Det er kjempefint å høre at du er motivert for enda et barn - en liten lillesøster da eller ?????

Sommerblomst - lenge siden jeg har hørt eller sett noe fra deg - du må ha riktig lykke til med fødsel og barseltid.

Tillajo - leste at d ikke gikk bra for deres del - synd det, alt hadde vært mye greiere om det gikk på første forsøk. Lykke til videre med neste forsøk.

Marthea - vi "snakkes" når vi har kommet i orden i det nye huset.

Mange klemmer til dere alle fra meg.

(ps - har mistet nicket mitt så derav underskriften)

Grattis med nytt hus - så moro ! Men jeg skjønner jo at det må bli hektisk akkurat nå. Prøv å få tatt litt vare på deg selv innimellom, da.

Lykke til med fødselen ! Vet du om det blir gutt eller jente ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...