Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæven. Det høres ut som en skikkeLIG spennende kantine.

Må jeg si ass.

Tror jeg lar være å erklære meg fullstendig enig med deg - er ikke sikker på det ironiske innholdet ..... hehe.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

10

• Zirine

6

• conan

4

• Amiga

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er på jobb, men kunne visst like godt gitt faen

Skrevet

Nei. Fri fra jobb, men jeg har skallebank.

*forbanner sola og varmen*

Skrevet

Jeg er på jobb, men kunne visst like godt gitt faen

slå på kua?

Skrevet

Nei. I dag skal vi kose oss i det fine været... :-)

Skrevet

Tror jeg lar være å erklære meg fullstendig enig med deg - er ikke sikker på det ironiske innholdet ..... hehe.

Det var ironisk ja :)

Ikke for det, det er mange kantiner som IKKE har stappe ... og dere har tross alt DET.

Blei det bedre nå?

Skrevet

slå på kua?

Hmm, det var ikke lett. Sitter bak noe firewall-greier, som jeg ikke har greie på. MSN?

Skrevet

Det var ironisk ja :)

Ikke for det, det er mange kantiner som IKKE har stappe ... og dere har tross alt DET.

Blei det bedre nå?

Jeg skal si deg det at fredag er en innarbeidet pølsedag her hvor jeg jobber - og hadde man sluttet med det hadde det blitt oppstandelse skal jeg si deg !!! Noe annet var det når man varslet nedskjæringer i bemanningen - noen ble jo litt sure da men det gikk fort over.

Men ikke rør pølSENE!!!

Skrevet

Hmm, det var ikke lett. Sitter bak noe firewall-greier, som jeg ikke har greie på. MSN?

Jøss - har dere en flørt på gang?

Skrevet

Jøss - har dere en flørt på gang?

Nei, nei.... kun jobb her i gården :)

Skrevet

Nei, nei.... kun jobb her i gården :)

Faen og , jeg må skaffe meg en jobb med litt mer sexpress .....

Skrevet

Har vel nesten aldri jobbet så hardt før.. ;-) Akkurat nå blir hånden min spist opp av noen som klør voldsomt i gummene, så utfordringene står i kø... :-)

Ellers har jeg det selvsagt strålende. Du ser vel at sommeren har kommet? :-)

Ja jeg kan ane det gjennom vinduene her på jobben :-))

Du får ta med deg krapylene ut - da blir det nok stille på de.

Skrevet

Jeg er hjemme og har en oversettelse jeg skulle ha gjort, kommer bare ikke i gang.

Jeg kunne aldri jobbet som selvstendig - må ha en jobb hvor lønna tikker inn uansett om jeg jobber eller ikke *S*

Skrevet

Jeg skal si deg det at fredag er en innarbeidet pølsedag her hvor jeg jobber - og hadde man sluttet med det hadde det blitt oppstandelse skal jeg si deg !!! Noe annet var det når man varslet nedskjæringer i bemanningen - noen ble jo litt sure da men det gikk fort over.

Men ikke rør pølSENE!!!

Hmm ..... enkle mennesker som ikke er så vanskelig å tilfredstille. Ja, jo ... det er jo en positiv egenskap i og for seg ...

Skrevet

Ja jeg kan ane det gjennom vinduene her på jobben :-))

Du får ta med deg krapylene ut - da blir det nok stille på de.

Helvete heller, enten så skal de sove eller spise (opptil flere ganger om dagen!!!) eller så tisser og driter de i bleien hele tiden. Rekker jo faen ikke å dusje en gang (17. mai var sist gang), så jeg kommer meg jo aldri ut... ;-)

Skrevet

Jeg kunne aldri jobbet som selvstendig - må ha en jobb hvor lønna tikker inn uansett om jeg jobber eller ikke *S*

Det er et helvete, og siden jeg drar til Norge i sommer får jeg ikke fakturert denne før jeg kommer tilbake, dermed kommer ikke pengene inn før i september.

Ikke går det an å overleve på det heller, det er alt for lite uærlige nordmenn! ;-)

Skrevet

Helvete heller, enten så skal de sove eller spise (opptil flere ganger om dagen!!!) eller så tisser og driter de i bleien hele tiden. Rekker jo faen ikke å dusje en gang (17. mai var sist gang), så jeg kommer meg jo aldri ut... ;-)

ho-ho-ho :)

Skrevet

*gisp* Han sa tisser, dr...., fa.. =:o

Skrevet

Nope. Spelte konsert i går og det blei ganske fuktig etter kvart, så eg har nettopp stått opp.

Skrevet

*gisp* Han sa tisser, dr...., fa.. =:o

Ja, tenk det for pokker!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...