Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• punkyB

10

• Zirine

6

• conan

4

• Amiga

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Det var ironisk ja :)

Ikke for det, det er mange kantiner som IKKE har stappe ... og dere har tross alt DET.

Blei det bedre nå?

Jeg skal si deg det at fredag er en innarbeidet pølsedag her hvor jeg jobber - og hadde man sluttet med det hadde det blitt oppstandelse skal jeg si deg !!! Noe annet var det når man varslet nedskjæringer i bemanningen - noen ble jo litt sure da men det gikk fort over.

Men ikke rør pølSENE!!!

Har vel nesten aldri jobbet så hardt før.. ;-) Akkurat nå blir hånden min spist opp av noen som klør voldsomt i gummene, så utfordringene står i kø... :-)

Ellers har jeg det selvsagt strålende. Du ser vel at sommeren har kommet? :-)

Ja jeg kan ane det gjennom vinduene her på jobben :-))

Du får ta med deg krapylene ut - da blir det nok stille på de.

Annonse

Jeg skal si deg det at fredag er en innarbeidet pølsedag her hvor jeg jobber - og hadde man sluttet med det hadde det blitt oppstandelse skal jeg si deg !!! Noe annet var det når man varslet nedskjæringer i bemanningen - noen ble jo litt sure da men det gikk fort over.

Men ikke rør pølSENE!!!

Hmm ..... enkle mennesker som ikke er så vanskelig å tilfredstille. Ja, jo ... det er jo en positiv egenskap i og for seg ...

Ja jeg kan ane det gjennom vinduene her på jobben :-))

Du får ta med deg krapylene ut - da blir det nok stille på de.

Helvete heller, enten så skal de sove eller spise (opptil flere ganger om dagen!!!) eller så tisser og driter de i bleien hele tiden. Rekker jo faen ikke å dusje en gang (17. mai var sist gang), så jeg kommer meg jo aldri ut... ;-)

Jeg kunne aldri jobbet som selvstendig - må ha en jobb hvor lønna tikker inn uansett om jeg jobber eller ikke *S*

Det er et helvete, og siden jeg drar til Norge i sommer får jeg ikke fakturert denne før jeg kommer tilbake, dermed kommer ikke pengene inn før i september.

Ikke går det an å overleve på det heller, det er alt for lite uærlige nordmenn! ;-)

Helvete heller, enten så skal de sove eller spise (opptil flere ganger om dagen!!!) eller så tisser og driter de i bleien hele tiden. Rekker jo faen ikke å dusje en gang (17. mai var sist gang), så jeg kommer meg jo aldri ut... ;-)

*gisp* Han sa tisser, dr...., fa.. =:o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...