Gå til innhold

Tegn på utroskap

Anbefalte innlegg

tigertrollet

For min del stemte det uttrykket bra, og jeg har også sett det på andre. De mest sjalue er utro. Det gjelder også gutta.

Men ellers er jeg enig med deg. Man MÅ være forsiktig med sånt.

Det uttrykket om at "på seg selv kjenner man andre" og at "de som er mest sjalu er de som er tilbøyelig til å være utro" stemmer også bra med mine erfaringer.

Jeg observerer sinnsykt sjalu vennninner hvor typen ikke så mye kan se på en annen dame mens de selv flørter og har vært utro. Merkelig fenomen, men det har nok med selvtillit å gjøre der også: bekreftelser og atter bekreftelser..

:-)

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

11

• Kizza1365380506

9

• Babette

2

• tigertrollet

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest tror jeg iallefall da

Ja, det er mulig jeg gjør det. Men mistankene mine er jo basert på andre ting også (som jeg ikke vil legge ut her).

Slutt å leke detektiv, og ro deg ned. Spør henne ganske enkelt rett ut. Jeg har vært utro og ingen kunne "se"/merke det på meg...

petter smart

Har hørt at du kan se etter tegn som, bedre humør, pynter seg bruker meg etterbaberingsvann etc., mer sex med deg, ofte ute eller arbeider overtid, kjøper presanger/blomster o.l for å skule en dårlig samvittighet.

Generelt sett en annen allmenntilstand, som vi ville sagt med ungene.

Hva slags tegn har du sett da?

Med andre ord bør vi menn være sure og gretne, barbere oss maks en gang i uka, nekte sex, kutte alle fritidsaktiviteter, ikke jobbe stort og ikke kjøpe gaver.

Er det slike menn dere vil ha?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...