Gå til innhold

Endelig har jeg mista lysten....

Anbefalte innlegg

Gjest lillemora

Har endelig mista lysten på sex jeg også. Samboeren min har sjelden lyst, noe som jeg har vært veldig frustrert over, Han er en god elsker og hvis han virkelig vil er han helt topp. Men det har vært for sjelden. ca 1-2 gang i mnd. Jeg har blitt mye såret uten at jeg har sagt det til han. Men nå er saken biff, fordi nå er lysten min også minket, vet ikke om det er bra eller dårlig jeg? Kanskje det blir slik når en blir avvist og ikke tatt iniativ til. Ikke vet jeg. Vi er friske normale mennesker i vår beste alder, og jeg er ikke kravstor. Ønsket bare sex ca 1-2 ganger pr. uke jeg. Men den tid ser ut til å ha forsvunnet nå.

Ha en god kveld folkens

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107368-endelig-har-jeg-mista-lysten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Det er bra at dere har funet samme takt, men jeg vil gjerne stille et spørsmål.

Hvordan klarte du å senke lysten? Vi sliter med det samme problemet men motsatt. Hun har alltid hatt liten lyst men et gjennom snitt på tre ganger i året. Nå har det blitt endra mindre og jeg skulle gjerne klart det samme som deg.

Jeg prøvde å stille fagpersoner spørsmål vedr. kjemisk kastrering, men det ville de ikke svare på. Hadde vært fint da hvis du har en god løsning som kanskje kan fungere for meg og.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...