Gå til innhold

Utsetting av mens/manglende mestruasjon...

Anbefalte innlegg

Gjest klark

Jeg går på Loette p-piller og har husket å ta pillene mine hver dag i 4 mnd nå (så lenge som jeg har gått på de).

Forrige periode utsatte jeg mensen èn uke, og det fungerte fint. Pleier alltid å få mensen på lørdager (to dager etter jeg sluttet med de aktive pillene), men jeg har enda ikke fått mensen (søndag).

Noen som vet om utsetting av mensen har noe å si for nr mensen kommer neste gang?

Eller kan jeg være gravid??

Og jeg har hørt om at man får en liten blødning når man er gravid? Får alle den eller bare noen? Og når i såfall?

Taknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107387-utsetting-av-mensmanglende-mestruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...