Gå til innhold

Shit, helga er over..

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Intet mindre enn en revolusjon faktisk. Vil du prate om det?

*lytter*

Mannfolk får så mye baksnakking her at det ser ut som menn har skylda for alt som er galt.

Nå har jeg ikke sett noe slikt fra deg, men det er nok av andre.

Jeg skjønner at menn får fnatt når de oversvømmes av så mye følelser og dypere analyser av deres psyke og alt de gjør og sier skal analyseres og det skal leses mellom linjer til det bizarre. De har ikke forsvar mot slikt.

Jeg har en sjelden gang opplevd å svare ja, og fått beskjed om at jeg ikke lurer noen og at jeg egentlig mener nei.

På spørsmålet "Syns du jeg er tjukk ?" er det det samme hva en mann svarer, galt blir det lell.

Eller hva ?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

"Røysignaler" du liksom..*flirer*

Hør nå:

når vi ser røyk, må vi først finne ut om det er røyksignaler, ikke bare røyk. Så må vi tyde signalene, finne ut hvem de er til, hvem som skal reagere på det og hvordan det skal reageres. Noen ganger har de omvent betydning, som f eks ordet "GREIT !" som aldeles ikke alltid betyr at noe eller alt er greit.

:-)

tigertrollet

Hør nå:

når vi ser røyk, må vi først finne ut om det er røyksignaler, ikke bare røyk. Så må vi tyde signalene, finne ut hvem de er til, hvem som skal reagere på det og hvordan det skal reageres. Noen ganger har de omvent betydning, som f eks ordet "GREIT !" som aldeles ikke alltid betyr at noe eller alt er greit.

:-)

Det der med "GREIT!" kjenner jeg pittelitegranne igjen..

..men noen ganger meeeener vi at det er greit altså.

*mumlemumle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...