Gjest straff som fortjent Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 på min lange og jævlige historie, endte i tap av begge, både min kone og min elskerinne! Jeg viste fra dag en, da jeg møtte hun andre, at dette ville jeg ikke komme "helskinnet" igjennom. Men jeg min "suppegjøk" levde i nuet, og lot forelskelsen løpe løpsk! Jeg en gift mann, gikk hen og lot meg forføre av en "dreven i bransjen" eldre dame og gikk "fem på". Min kone oppdaget aldri noe, men følelsene mine til henne p.g.a den andre visnet mer og mer, og til slutt, uten en normal forklaring valgte jeg å gi opp hele forholdet ! Ville ikke henne så mye vondt, og følelsene var selvfølgelig overflyttet til hun andre. Hva den andre gjaldt, jo hun forduftet uten å si et jævla ord, hjalp lite for meg å prøve å kontakte henne. Jeg, den lille "drittungen" som trudde jeg kunne bare komme her, og komme her. Gadd ikke engang å svare, de gangene jeg prøvde å ta kontakt. Ikke en liten "hils" de få gangene vi har truffet hverandre! Maken til oppførsel må man vel lete lenge etter! Det som er mitt budskap er at: Sol deg ikke blind på en jævla smarting , som kun var ute etter en sikker elsker uten noen form for sykdommer og forpliktelser! Jotakk, jeg fikk da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107487-slutten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KappaGamma Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Ja, maken til oppførsel SOM DIN, må man lete lenge etter. Enn at du VÅGER å sitte der og sutre og i det hele tatt fokusere på at hun der elskerinna ikke vil ha noe med deg å gjøre? (Skjønner henne godt!) Det er KONA DI du skal fokusere på, det at du har svikta kona di!!! "bu hu, ja ja, jeg fikk vel som fortjent" - HALLO MANN, VÅKN OPP! K O N A di har vel ikke fortjent noe av dette, når skal du la DET gå opp for deg? Er noen "offer" her, så er det henne, og ikke deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/107487-slutten/#findComment-631213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.