Gå til innhold

Slutten...

Anbefalte innlegg

Gjest straff som fortjent

på min lange og jævlige historie, endte i tap av begge, både min kone og min elskerinne! Jeg viste fra dag en, da jeg møtte hun andre, at dette ville jeg ikke komme "helskinnet" igjennom. Men jeg min "suppegjøk" levde i nuet, og lot forelskelsen løpe løpsk! Jeg en gift mann, gikk hen og lot meg forføre av en "dreven i bransjen" eldre dame og gikk "fem på". Min kone oppdaget aldri noe, men følelsene mine til henne p.g.a den andre visnet mer og mer, og til slutt, uten en normal forklaring valgte jeg å gi opp hele forholdet ! Ville ikke henne så mye vondt, og følelsene var selvfølgelig overflyttet til hun andre.

Hva den andre gjaldt, jo hun forduftet uten å si et jævla ord, hjalp lite for meg å prøve å kontakte henne. Jeg, den lille "drittungen" som trudde jeg kunne bare komme her, og komme her. Gadd ikke engang å svare, de gangene jeg prøvde å ta kontakt. Ikke en liten "hils" de få gangene vi har truffet hverandre! Maken til oppførsel må man vel lete lenge etter!

Det som er mitt budskap er at: Sol deg ikke blind på en jævla smarting , som kun var ute etter en sikker elsker uten noen form for sykdommer og forpliktelser!

Jotakk, jeg fikk da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107487-slutten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KappaGamma

Ja, maken til oppførsel SOM DIN, må man lete lenge etter.

Enn at du VÅGER å sitte der og sutre og i det hele tatt fokusere på at hun der elskerinna ikke vil ha noe med deg å gjøre? (Skjønner henne godt!) Det er KONA DI du skal fokusere på, det at du har svikta kona di!!! "bu hu, ja ja, jeg fikk vel som fortjent" - HALLO MANN, VÅKN OPP! K O N A di har vel ikke fortjent noe av dette, når skal du la DET gå opp for deg? Er noen "offer" her, så er det henne, og ikke deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107487-slutten/#findComment-631213
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...