Gå til innhold

Aldersforskjell- feil veg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belly Up

Hei

Jeg er ei jente på 30 1/2 som er sammen med en gutt på snart 26. 4 1/2 er ikke nok til å tvile på mitt forhold til han. Vi fungerer så bra sammen. Det viktigste for meg er at han er voksen og på samme plan i livet som meg. Og det er han.

Hva er det som skremmer deg egentlig? 5 år er da ikke så ille - og hvem sier at det er "feil vei". Selv om det er mest vanlig at jenter faller for eldre gutter, er det verken mer riktig eller galt at du har truffet en yngre gutt.

Gjest Humlepungen

Det hadde nok ikke gått bra om han var 18 år og du selv 23-24 år gammel. Når gutter er 18 år er de som oftest barnslige og ikke noe å satse på når det gjelder langvarige forhold. Sikkert litt slemt sagt av meg, men ivertfall vet vi at det er milevis med forskjell mellom en jente på 24 og en gutt på 18(mår det gjelder modenhet).

Men,når han er 24 og du 29 år så er det en helt annen sak. Gutter i den alderen har nådd jentene ganske bra igjen i modenhet. Da vil disse fem årene sikkert ikke spille noen rolle. En skal ikke henge seg så mye opp i disse tallene egentlig. En må jo heller glemme tallene, og heller se på hvor nær en er hverandre i modenhet og ikke minst om begge vil satse på hverandre.

Og det er vel litt greit med "lammekjøtt"?;o) Tulla litt der altså.

Annonse

Gjest kosepia

Hvis du skal henge deg opp i 5 år, så er det ikke nok mellom dere til at det er noe å satse på.

Tenker jeg :o)

Herregud for et luksus problem. Kos deg med kjæresten din og ikke tenk på det i det hele tatt. Vet du ikke at det idelle er at mannen skal være noen år yngre hvis en tenker alder i fremtiden, og det fordi kvinner lever noen år lengere en mannen. Selv er jeg sammen med en 14 år eldre mann, ikke særlig ideelt, men jeg elsker han jo da.

Herregud for et luksus problem. Kos deg med kjæresten din og ikke tenk på det i det hele tatt. Vet du ikke at det idelle er at mannen skal være noen år yngre hvis en tenker alder i fremtiden, og det fordi kvinner lever noen år lengere en mannen. Selv er jeg sammen med en 14 år eldre mann, ikke særlig ideelt, men jeg elsker han jo da.

Du burde legge svaret ditt under hovedinnlegget, hvis ikke får jeg det opp som svar til meg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...