Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi sliter i samlivet vårt, og da er det spesielt seksualivet det går ut over.

Vi er begge svært glad i hverandre og har ikke ønske om å bryte ut av eksteskapet noen av oss.

Men sex har vi kanskje en gang annen hver måned, og det er mannen min som ikke har overskudd til dette pga. stort arbeidspress (og det at sex er lite prioritert av han)

Nå har jeg vært vekke hele helgen, og sa direkte til han tidligere idag at jeg ønsket vi kunne legge oss samtidig i kveld - da det var så lenge siden sist.

Men så kom han nå og sa at han måtte gjøre noe ferdig først, så det ble en stund til han skulle legge seg :-(

Jeg takler det bare rett og slett ikke lengre. Jeg blir så utrolig skuffet, og klarer ikke å skjule det heller.

Akkurat nå lurer jeg på hvor lenge jeg klarer et samliv uten sex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107608-jeg-blir-s%C3%A5-skuffet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fidelacastra

Huff da. Har en venn som har det på samme måte; lengter etter det som faktisk skiller nære venner fra det å være kjærester: sex.

Selv om han antakeligvis har nedsatt libido har han vel utbytte av sexen, når han først har det?

For min venn sin del sier han at det faktisk ser ut til å være en tilvennings-/avvenningssak: hvis de mot all formodning skulle ha sex flere dager etter hverandre, blir det også til at hun setter mer pris på sex og at de da havner i en god sirkel (til den igjen blir avbrutt). hvis de bare har sex en og annen gangen ser det ut til at hun er avvent med sex, og nesten har glemt hvor godt det er. Og dermed er vanskeligere å få igang for hver gang de skal ha sex.

Hva med å forføre ham heftig (ja, jeg skjønner at du antakeligvis både har prøvd og er skuffet og lei deg over at det bare er du som tar initiativet!!!) flere dager på rad, slik at han kommer inn i en god stim?? Venner ham på sex, på en måte? Kan hende det for deg kan oppleves som litt påtatt å alltid være forførerinnen, men husk at dette antakeligvis bare er for en periode - etterhvert som han øker lysten (og vanen!) til å ha sex kan det jo godt hende han kommer deg i forkjøpet!

Lykke til!

• 1 måned senere...

..hva med å ha sex uten at det betyr at dere må legge dere lissom?

Snakk med han. Han har helt sikkert nedsatt libido. Mange menn som lever i samliv merker ikke dette. De tror de er lei konen/samboeren sin. Snakk med han om det. Det skal visst nok være lett og fikse, litt medisiner så vips.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...