Gå til innhold

Omskjært - hvordan ronker man?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

20

• SierDuDet

4

• favn

4

• Anki

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest hjerterdame

Er det mulig og runke UTEN skinn lissom? Kan jeg neppe tenke meg

Er vel ikke noe problem!? Du former hånden som "skinn" og ronker som alle andre! Bare at hendene dine kanskje må være litt mer følsomme? Ha to funksjoner, liksom? Ha i hvert fall aldri vært noe problem å hjelpe til for min del. Dessuten smaker det jo mye bedre, synes nå jeg, da - ferdig skrelt!

Annonse

Gjest blandermeginn

Er vel ikke noe problem!? Du former hånden som "skinn" og ronker som alle andre! Bare at hendene dine kanskje må være litt mer følsomme? Ha to funksjoner, liksom? Ha i hvert fall aldri vært noe problem å hjelpe til for min del. Dessuten smaker det jo mye bedre, synes nå jeg, da - ferdig skrelt!

Tror at kroppen er skapt med hud for at det er mest funksjonelt....

Gjest Skadet for livet

Det ble nettopp publisert resultat av en undersøkelse som gikk på dette med følsomhet, og det ble konstantert at man hadde like mye følsomhet om man var omskjært.

Du får neppe problemer med håndjakten.

På _undersiden_ av forhuden er det et stort hudparti som er meget viktig for nytelse, de samme erogene reseptorene (nervene) som finnes på innsiden av kvinnens skjede.

Når det er skjært vekk, så kan man lure på om man savner det. De som har amputert fordi forhuden er for trang, har aldri fått prøve, da den aldri har fungert som den skal, og de som fikk den amputert som baby vet i hvertfall ikke.

Uten dette hudpartiet, og et penishode som har fortykket hud fordi den beskyttende forhuden er vekk, blir det svært mindre interessant å onanere. Dette visste man i gamle dager, derfor ble gutter omskjært, for at de ikke skulle onanere. Og det er meget effektivt, slike syndefulle handlinger skule man ikke ha noe av i puritanske gamle dager.

Så kan man lure på om det ikke hadde vært bedre å beholde det slik naturen så vist har bestemt.

Når de omskjærte blir eldre, ville de fraværende nervene og den naturlige følsomheten vært god å ha, da omskårne menn har store problemer med å få orgasme På grunn av at alle trenger mer stimulans i høyere alder, og med nedsatt følsohet og manglende nerver blir det enda verre. DA kan vi angre.

Annonse

Gjest hjerterdame

På _undersiden_ av forhuden er det et stort hudparti som er meget viktig for nytelse, de samme erogene reseptorene (nervene) som finnes på innsiden av kvinnens skjede.

Når det er skjært vekk, så kan man lure på om man savner det. De som har amputert fordi forhuden er for trang, har aldri fått prøve, da den aldri har fungert som den skal, og de som fikk den amputert som baby vet i hvertfall ikke.

Uten dette hudpartiet, og et penishode som har fortykket hud fordi den beskyttende forhuden er vekk, blir det svært mindre interessant å onanere. Dette visste man i gamle dager, derfor ble gutter omskjært, for at de ikke skulle onanere. Og det er meget effektivt, slike syndefulle handlinger skule man ikke ha noe av i puritanske gamle dager.

Så kan man lure på om det ikke hadde vært bedre å beholde det slik naturen så vist har bestemt.

Når de omskjærte blir eldre, ville de fraværende nervene og den naturlige følsomheten vært god å ha, da omskårne menn har store problemer med å få orgasme På grunn av at alle trenger mer stimulans i høyere alder, og med nedsatt følsohet og manglende nerver blir det enda verre. DA kan vi angre.

Jeg vanker blant omskårne menn i alle aldre og har virkelig ikke verken hørt om eller merket noe av det du nevner. Tvert imot virker de mer interesserte og virile enn menn med forhuden på - vil du påstå de kompenserer for noe?

Siden du selv sier du er skadet for livet - er du omskåret?

Ulv I Faarikaal

Jeg vanker blant omskårne menn i alle aldre og har virkelig ikke verken hørt om eller merket noe av det du nevner. Tvert imot virker de mer interesserte og virile enn menn med forhuden på - vil du påstå de kompenserer for noe?

Fire fakta:

Forhuden med det viktige hudområdet og nerver er vekk.

Huden på hodet blir tykkere og mer ufølsomt, da det er ubeskyttet.

Menn trenger mer stimulering fra nerver når de blir eldre for å få orgasme.

Rullemekanismen er vekk, så onanering blir svært mye venskeligere og mindre intressant.

Disse fire fakta kan da umulig gjøre at en mann får et _bedre_: sexliv ?

Gjest Skadet for livet

Vet ikke om menn ville snakket med deg om det.

Gjest mursia

Du vet ikke hvor rett du har.

Jeg var sammen med en omskjært gutt (muslim) i fire år og hadde ingen problemer med sexlivet. Samleiet fungerte i alle fall veldig bra og han holdt ut ganske lenge, noe som var bra for min del. Men... Han sa selv at han ikke hadde noen glede av å onanere. Da vi var fra hverandre i perioder på opptil to måneder om gangen onanerte han likevel ikke. Ganske synd egentlig.

Ulv I Faarikaal

Jeg var sammen med en omskjært gutt (muslim) i fire år og hadde ingen problemer med sexlivet. Samleiet fungerte i alle fall veldig bra og han holdt ut ganske lenge, noe som var bra for min del. Men... Han sa selv at han ikke hadde noen glede av å onanere. Da vi var fra hverandre i perioder på opptil to måneder om gangen onanerte han likevel ikke. Ganske synd egentlig.

Det er å ødelegge en smart og viktig mekanisme. En her på forumet skrev ting som fikk meg til å undersøke hva dette inngrepet virkelig har konsekvenser for. Jo mer jeg leste om saken, jo mer skjønte jeg at det er en alvorlig skade man gjør.

Amerikanske leger tjente ufattelige summer på å utføre dette inngrepet og gjorde sitt beste for å skjule konsekvensene. De samarbeidet om å finne vikarierende årsaker for å opprettholde tradisjonen.

En kvinne fikk på to år med seg hele legestanden i USA og fikk dem motvillig til å ta avstand fra det. Mange leger sa åpent at det er feil og at det var penger som drev dem.

Til og med jødiske rabbier tar nå avstand fra inngrepet. De sier "Vi sluttet å idømme dødsstraff for utroskap for noen hundre år siden, nå er det på tide å slutte å mishandle barn."

Gjest bebba

Ja, hvordan gjør man det egentlig??? Har hatt sex med en omskjært mann en gang og fattet overhodet ikke hva jeg skulle gjøre. Det er 10 år siden nå og jeg tenker fortsatt på mulige løsninger... Hmmm....

Hva er problemet med å ha sex med en omskjært mann?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...