Gjest Anders Skrevet 24. november 2000 Del Skrevet 24. november 2000 Jeg er samboer med ei kjekk jente, og vi har hatt det bra på alle måter. Hun er ganske kåt av seg og fortalte at hun villle prøve den i to'ern. Jeg skjønte ikke helt hva hun mente men hun fortalte at hun ville teste hvordan det var å bli tatt bak. Vi testet det ut, og hun synes det var greit men ikke mer. Problemet var at jeg fikk skikkelig sansen for det. Men jeg hadde ikke lyst til å presse henne og aksepterte det. Etterhvert foreslo hun at vi kunne prøve trekant, da hun fantasert om to gutter. Etter litt diskusjon gikk jeg med på det og vi traff en ung gutt (20) på nettet. Etter vi hadde holdt på en stund fikk med henne i sentrum så begynte gutten å simulere at han satt oppe på meg, jeg ble opphisset og tok på meg en gummi og lot han få sitte på meg. Han hoppet opp og ned på meg som ett vildyr, og jeg følte meg ganske hjelpesløs der jeg lå, etter to minutter gikk det kraftig for meg. Og like etterpå gikk det for han også, han sprutet ut over brystet og annsiktet mitt. Min samboer var veldig opphisset og hun lekte med seg selv mens hun så på. Etter dette har jeg fått mer og mer lyst på denne gutten, og mindre lyst på samboeren min. Jeg synes dette er veldig vansklig å takle, og har store skyldsfølelser. Heldigvis har vi ingen barn ennå, for hade vi hatt det så hadde jeg ikke vist hva jeg hadde gjordt. Er den noen som har vært i lignende situasjon og har noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10766-analsex-ble-trekant-ble-guttesex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anders Skrevet 24. november 2000 Del Skrevet 24. november 2000 Jeg er samboer med ei kjekk jente, og vi har hatt det bra på alle måter. Hun er ganske kåt av seg og fortalte at hun villle prøve den i to'ern. Jeg skjønte ikke helt hva hun mente men hun fortalte at hun ville teste hvordan det var å bli tatt bak. Vi testet det ut, og hun synes det var greit men ikke mer. Problemet var at jeg fikk skikkelig sansen for det. Men jeg hadde ikke lyst til å presse henne og aksepterte det. Etterhvert foreslo hun at vi kunne prøve trekant, da hun fantasert om to gutter. Etter litt diskusjon gikk jeg med på det og vi traff en ung gutt (20) på nettet. Etter vi hadde holdt på en stund fikk med henne i sentrum så begynte gutten å simulere at han satt oppe på meg, jeg ble opphisset og tok på meg en gummi og lot han få sitte på meg. Han hoppet opp og ned på meg som ett vildyr, og jeg følte meg ganske hjelpesløs der jeg lå, etter to minutter gikk det kraftig for meg. Og like etterpå gikk det for han også, han sprutet ut over brystet og annsiktet mitt. Min samboer var veldig opphisset og hun lekte med seg selv mens hun så på. Etter dette har jeg fått mer og mer lyst på denne gutten, og mindre lyst på samboeren min. Jeg synes dette er veldig vansklig å takle, og har store skyldsfølelser. Heldigvis har vi ingen barn ennå, for hade vi hatt det så hadde jeg ikke vist hva jeg hadde gjordt. Er den noen som har vært i lignende situasjon og har noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10766-analsex-ble-trekant-ble-guttesex/#findComment-55533 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 24. november 2000 Del Skrevet 24. november 2000 Din samboer er på mange måter en seksuelt ganske avansert kvinne. Først foreslår hun et analt samleie, og senere trekantsex. Særlig det siste tror jeg få jenter vil foreslå. Men så skjer altså det at du blir tent på anale samleier. Deretter kommer virkelig den store overraskelsen. Du opplever et homoseksuelt samleie såvidt jeg forstår, med deg inne i hans rektum. Igjen opplever du det uvante at du blir tent på sex med gutten, altså et homoseksuelt forhold. Ikke slik å forstå at jeg tror du er homoseksuell. Men dette viser bare hvor sammensatte vi er; at mange har dragning både mot det ene og andre holdet. Vi er ikke 100% rene hetero- eller homofile. Under gitte omstendigheter kan man henfalle både til den ene og andre praksisen. Du er kommet opp i en kattepine ved at du har fått mer lyst til gutten enn samboeren din. Jeg vil tro at det er en overgangsfase. Du har opplevd noe nytt og spennende, noe ved deg du ikke har visst om tidligere. Det er alltid pirrende og dragende. men på sikt tror jeg nok at det er overveiende sannsynlig at du faller ned på heterosiden som det foretrukne mønster, så sant det da ikke viser seg at du er bifil. Bare tiden vil vise hvor det bærer hen. jeg syns ikke du skal ha skam- og skyldfølelser. Det er bare slik. Dessuten var det jo samboer som "lokket" deg ut på galeien. Så du får dele din dårlige samvittighet med henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10766-analsex-ble-trekant-ble-guttesex/#findComment-48726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 24. november 2000 Del Skrevet 24. november 2000 Din samboer er på mange måter en seksuelt ganske avansert kvinne. Først foreslår hun et analt samleie, og senere trekantsex. Særlig det siste tror jeg få jenter vil foreslå. Men så skjer altså det at du blir tent på anale samleier. Deretter kommer virkelig den store overraskelsen. Du opplever et homoseksuelt samleie såvidt jeg forstår, med deg inne i hans rektum. Igjen opplever du det uvante at du blir tent på sex med gutten, altså et homoseksuelt forhold. Ikke slik å forstå at jeg tror du er homoseksuell. Men dette viser bare hvor sammensatte vi er; at mange har dragning både mot det ene og andre holdet. Vi er ikke 100% rene hetero- eller homofile. Under gitte omstendigheter kan man henfalle både til den ene og andre praksisen. Du er kommet opp i en kattepine ved at du har fått mer lyst til gutten enn samboeren din. Jeg vil tro at det er en overgangsfase. Du har opplevd noe nytt og spennende, noe ved deg du ikke har visst om tidligere. Det er alltid pirrende og dragende. men på sikt tror jeg nok at det er overveiende sannsynlig at du faller ned på heterosiden som det foretrukne mønster, så sant det da ikke viser seg at du er bifil. Bare tiden vil vise hvor det bærer hen. jeg syns ikke du skal ha skam- og skyldfølelser. Det er bare slik. Dessuten var det jo samboer som "lokket" deg ut på galeien. Så du får dele din dårlige samvittighet med henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10766-analsex-ble-trekant-ble-guttesex/#findComment-55602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teste? Skrevet 25. november 2000 Del Skrevet 25. november 2000 Kanskje du eller hun kan foreslå en trekant igjen, og da med to jenter og en gutt. Kan hende du tenner på NYE ting, som en ny gutt eller jente å kose med. Senere prøve samme gutten igjen, for å sammenligne. OM DERE BLIR ENIGE OM Å PRØVE UT DA. Lykke til Anders 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10766-analsex-ble-trekant-ble-guttesex/#findComment-48864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teste? Skrevet 25. november 2000 Del Skrevet 25. november 2000 Kanskje du eller hun kan foreslå en trekant igjen, og da med to jenter og en gutt. Kan hende du tenner på NYE ting, som en ny gutt eller jente å kose med. Senere prøve samme gutten igjen, for å sammenligne. OM DERE BLIR ENIGE OM Å PRØVE UT DA. Lykke til Anders 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10766-analsex-ble-trekant-ble-guttesex/#findComment-55740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråbein62 Skrevet 26. november 2000 Del Skrevet 26. november 2000 Mulig du egentlig er bisexuell,da. Men,altså,din samboer har jo 2-ern som du kan bruke. Og Kondomeriet (http://www.kondomeriet.no/shop/)har, som andre butikker av lingnende type,dildoer med seletöy/bukse som din samboer kan bruke i analen din.Hvis du kan finne Duo # 5,så er det der en test av anale hjelpemidler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/10766-analsex-ble-trekant-ble-guttesex/#findComment-55962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.