Gå til innhold

Bakteriell vaginose - av ufrivillig sex?....

Anbefalte innlegg

Anya1365380530

Jeg er en tobarnsmor på 33 år som slet med store samlivsproblemer, bl.a. at jeg har mistet interessen for sex (med den nå fraseparerte mannen min). Han aksepterte det, bortsett fra når han var full, og da "tok" han meg tross gjentatte protester, uten forspill og uten at kroppen min på noen måte var forberedt.Etter hver gang oppdaget jeg at jeg har fått bakteriell vaginose. Når jeg var ferdig med kuren, gjorde han det igjen, slik at jeg måtte begynne det hele på nytt. Er det noen sammenheng her? Jeg vet at BV ikke er seksuelt overførbar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107671-bakteriell-vaginose-av-ufrivillig-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han var uforsiktig og dro bakterier bakfra fremover, eller har/hadde dårlig hygiene selv kan dette gjøre risikoen for bakteriell vaginose mye høyere ja.

Rifter i slimhinnene o.l. er også en bra inngangsport for bakterier.

Så jeg tror nok på en sammenheng der ja.

• 2 uker senere...
Anya1365380530

det beste rådet jeg vil gi er å holde deg unna sånne typer!

Tusen takk. Vi er faktisk allerede offisielt separert og jeg flytter den 1.juli. Derfor ville jeg gjerne bli kvitt all dritten jeg var tvunget til å ta imot fra ham.

Takk for omtanken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...