Gå til innhold

Vondt når han gjorde det bak fra (doggy style)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bella Bim

Jeg har også fått vondt noen ganger når kjæresten min støter litt hardt i meg. I går var det på grensen til smertefullt.

Jeg vet ikke om det er fordi han kommer så godt til ved eggstokkene/livmora i den stillingen.

Godt å vite at det er flere med samme "problem" da...

Sex i doggy-style gjør at han kommer veldig lang inn i deg. Dette kan gjøre veldig vondt for jenter som ikke er så dype! Det er ingenting galt med deg, og det er mange som får vondt i den stillingen.

Dere bør enten holde dere til andre stillinger, eller at han lar være med å støte helt inn.

Good Golly!

Sex i doggy-style gjør at han kommer veldig lang inn i deg. Dette kan gjøre veldig vondt for jenter som ikke er så dype! Det er ingenting galt med deg, og det er mange som får vondt i den stillingen.

Dere bør enten holde dere til andre stillinger, eller at han lar være med å støte helt inn.

Dette kan gjøre veldig vondt for jenter som ikke er så dype!

Kommer litt an på hvor stor pikken til gutten er da... Snakker vi 18 cm dick, så er det en bra størrelse på musa da assa...

Gjest A lil wonder

Kommer litt an på hvor stor pikken til gutten er da... Snakker vi 18 cm dick, så er det en bra størrelse på musa da assa...

Sitte stilling eller rir på han er kjempe deilig da ,synes jeg.Men da får jeg jo hele han inni meg også...uhmm?

Ja, bra at det er ikke bare meg :)takk dere jenter!

Det var så vanskelig for deg å forstå poenget altså? :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...