Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

tigertrollet

Ikke hatt sex - med noen - på litt over et år, nå - og ser ut til å bli lenge ennå. Men duverden så mye annet jeg rekker gjøre i stedet!

Ja, for knulling tar fryktelig mye tid altså....

Man setter jo hele livet på hold, rekker bare å jobbe deltid, bruker videoen til å ta opp alle såpeserier man ellers glor på, lar Dog Walking lufte bikkja, bestiller mat fra ICA Rett Hjem og drikker sportsdrikk mens man puler for å få maks utnyttelse av intervalltreningen.

;-)

tigertrollet

At jeg har hatt sex mer 'up to date' enn deg ???

Er jo fornøyd med det jeg :-)

Å faen... jeg trodde du kommenterte det andre innlegget hvor jeg skrev at den lengste perioden jeg har vært uten sex er 2 år...DEN rekorden skulle du isåfall bare få ha i fred nemlig..*flirer*

Åjasså ja...så du har fått napp hos spinnninginstruktøren altså? :-P

Annonse

Pappa Bjørn

En kompis av meg som ikke akkurat er av typen som har draget ble spurt om det. Han kunne ikke huske sist han hadde fjomset under dyna, men for en tid tilbake hadde han hatt en "nær fitte opplevelse" som han kalte det. Da hadde han stått utenfor et toalett og ventet på at det skulle bli ledig mens han tydelig kunne høre at en jente tisset.

Er det så ille for deg også?

Å faen... jeg trodde du kommenterte det andre innlegget hvor jeg skrev at den lengste perioden jeg har vært uten sex er 2 år...DEN rekorden skulle du isåfall bare få ha i fred nemlig..*flirer*

Åjasså ja...så du har fått napp hos spinnninginstruktøren altså? :-P

Han tør jeg ikke å nærme meg :-)

Men jeg trodde at du hadde noe nærmest fast ikke fast på gang jeg ?

Gjest pasa20

En kompis av meg som ikke akkurat er av typen som har draget ble spurt om det. Han kunne ikke huske sist han hadde fjomset under dyna, men for en tid tilbake hadde han hatt en "nær fitte opplevelse" som han kalte det. Da hadde han stått utenfor et toalett og ventet på at det skulle bli ledig mens han tydelig kunne høre at en jente tisset.

Er det så ille for deg også?

"nær fitte opplevelse"

hehehe...........den var faen meg god........;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...