Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg klager ikke på kvaliteten, men kvantiteten serru:)

Har du noe fast på gang nå, hæ?

Nei her er det svært lite fast , men har da noen når nøden er stor .....

Hvorfor så dårlig med kvantitet da ? Utenbys ? Jeg vil jo faktisk foretrekke det slik - mer viktig med kvalitet enn kvantitet. Ellers så klarer man det jo fint sjæl.

Fortsetter under...

Gjest feiging som ikke tør undertegne på dette

Jeg tror det er minst to uker siden. Men typen kommer til helgen! ;o))

For to dager siden hadde jeg forresten sex med meg selv.

Jeg har en kjempesvær godsak til 1000,- med masse finesser på.

hehe

tigertrollet

Nei her er det svært lite fast , men har da noen når nøden er stor .....

Hvorfor så dårlig med kvantitet da ? Utenbys ? Jeg vil jo faktisk foretrekke det slik - mer viktig med kvalitet enn kvantitet. Ellers så klarer man det jo fint sjæl.

Kvalitet er helt klart å foretrekke. Det må imidlertid ikke gå så lang tid mellom gangene at opplevelsen blir oppskrytt fordi man er sultefôret. Men det er fordelen med selektiv hukommelse, ikke sant. Man husker helheten og lar seg ikke blende av en pikk

;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...