Gå til innhold

Jomfru men blødde ikke ved første samleie!

Anbefalte innlegg

Gjest A lil wonder

Jeg var jomfru men det blødde ikke ved første samleia mi! ...ca 3 gangen etter vi har hatt sex blødde det! Jeg synes det var rart,og at kanskje jomfru hinna mi var fortsatt der derfor tok det så lang tid til tredje gangen. Men jeg blødde også etter en stund når vi ikke har hatt sex, da var det at han fingret meg. Har dere andre jenter hatt no lignene?

Fortsetter under...

Gjest Dina Tommina

Jeg blødde første gangen jeg hadde sex. Men ikke før etter en stund i samleie. Jeg følte når den sprakk. Var kjempevondt. 2. gangen var også vond. 3. og 4. var okey.

NÅ er sexen innmari bra - 2 år etter jeg ble seksuell aktiv.

Gjest A lil wonder

Jeg blødde første gangen jeg hadde sex. Men ikke før etter en stund i samleie. Jeg følte når den sprakk. Var kjempevondt. 2. gangen var også vond. 3. og 4. var okey.

NÅ er sexen innmari bra - 2 år etter jeg ble seksuell aktiv.

Det var veldig vondt ved første gang som du sa og senere var det kjempe deilig ,men jeg blødde ikke da!?*:*?rart..!:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Deflower ja :-)

Velvel... *mimre*

Avblomstre ?

Høres så trist ut, men jomfrudommen er et delikat problem. Skulle visst hvilke tanker kvinner egentlig hadde om det før og etter.

Ikke så mange jomfruer på min alder heldigvis.

Det var veldig vondt ved første gang som du sa og senere var det kjempe deilig ,men jeg blødde ikke da!?*:*?rart..!:)

Jeg blødde heller ikke..

Er man forsiktig eller man har vært aktiv i idrett eller på "egen hånd" så er det ofte en åpning der. Uansett er det et lite hull for mensblod..

Avblomstre ?

Høres så trist ut, men jomfrudommen er et delikat problem. Skulle visst hvilke tanker kvinner egentlig hadde om det før og etter.

Ikke så mange jomfruer på min alder heldigvis.

Jeg tror jeg har hørt utrykke 'plukke blomsten til' og det er vel litt bedre enn å avblomstre. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...