Gå til innhold

har så innmari kjærlighetssorg :(

Anbefalte innlegg

Gjest leimegjeg

Ganske snålt i grunn, når man egentlig burde være glad for å være kvitt vedkommende, så gjør det så innmari vondt likevel. Savner han, tenker på han. Prøver å holde meg opptatt og få tankene over på noe annet, men de dreies tilbake på han.

"Enn om"-tankene: Enn om han virkelig hadde forandret seg som han sa han skulle gjøre? Enn om det var noe mer jeg kunne ha gjort for at forholdet skulle bli bedre? Enn om jeg aldri finner noen som behandler meg like bra og liker meg like godt? Enn om alt hadde ville gått seg til etter hvert som han fikk modnet litt?

Huff...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/107846-har-s%C3%A5-innmari-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tenk over at folk kan bli såret av hva du skriver...

...som man reder ligger man...du har jo selv valgt å ta dette drastiske valget så det var kanskje ikke så gjennomtenkt som du kanskje trodde?

Du skriver bare pyton svar til folk som ligger nede og ber om råd og støtte... "som man reder, ligger man" Hva faen vet du om hva som utløste bruddet?

Gjest leimegjeg

...som man reder ligger man...du har jo selv valgt å ta dette drastiske valget så det var kanskje ikke så gjennomtenkt som du kanskje trodde?

Jeg kom fram til den beslutningen fordi mannen var svært ustabil og umulig å leve normalt sammen med. "som man reder ligger man": da vil jeg gjerne ha dine råd ang hva jeg _burde_ ha gjort for å ligge annerledes nå.

Gjest Rex Rodney

Jeg kom fram til den beslutningen fordi mannen var svært ustabil og umulig å leve normalt sammen med. "som man reder ligger man": da vil jeg gjerne ha dine råd ang hva jeg _burde_ ha gjort for å ligge annerledes nå.

...noe godt svar på hva du skulle ha gjort annerledes er det vel egentlig kun du som kan svare på for dette har sikkert pågått over lengre tid at du har vekslet mellom skal/skal ikke. Jeg har selv brutt et forhold hvor jeg senere angret, men det beste for meg var å gå videre da steget ut av forholdet allerede var tatt.

Brudd gjort vondt for begge parter uansett hvor lei man er av hverandre, så hvis du mener han er mannen du vil leve sammen med (?!) så går det jo an å møtes på en kafè eller noe og prate om dere..

Annonse

Gjest Rex Rodney

Du skriver bare pyton svar til folk som ligger nede og ber om råd og støtte... "som man reder, ligger man" Hva faen vet du om hva som utløste bruddet?

Det slo meg umiddelbart at du kanskje var hun eier av innlegget "Hva f*** skjedde?"??

Uansett, så synes jeg man bør tenke godt gjennom før man tar en så drastisk beslutning at man gjør det slutt med noen. Hva med den andre parten som sitter igjen - er det helt glemt? Enkelte er så egoistiske og sutrende at jeg blir kvalm... At man blir lei seg etter å ha slått opp med noen er jo helt normalt.

Hvis du allikevel innser at du ikke kan leve uten denne personen, så er det vel ingen skam å snu!!

Gjest birgit47

Skulle ønske jeg var like tøff som deg. Jeg tør ikke, fordi jeg er redd for å angre, men har det ikke bra nå heller. Og magefølelsen min sier at at dette forholdet ikke blir bedre om jeg venter....

Ja hva er det man sørger over når man går ut av et forhold? Sorg over alt man trodde skulle bli? Man husker alle de gode episodene. Men det er jo ikke det positive som får en til å gå, men det negative. Dette med at det negative veier så tungt på vektskålen. Jeg synes du som klarte det viser stor grad av å klare og ta vare på deg selv.Det er lov å sørge. Sørg i vei, gråt bøtter, bruk vennene dine til å gjenta og gjenta helt til alt det vonde er tømt- For det tømmes tilslutt. En dag våkner man og kjenner at livet slettes ikke er så verst allikevel.

Har akkurat slått opp med min forlovede... Den manne jeg trodde jeg skulle og ville dele resten ev livet med. Min type var visst en lystløgner... Tilga jeg ham mye? Ja, jeg var nok "dumsnill". Han, på den annen side tilga aldri noenting...Det er mange drittsekker der ute, men husk...;der er nok fisk i havet (d er det jeg prøver å overtale meg selv om akkurat nu).Problemet er bare at de du får etter deg som oftest viser seg å være noen inkompetente drittsekker!!! Jeg går tilbake til min x (kun som venner), da får jeg ihvertfall kjempegod sex (selv om vi ikke passer sammen). Jeg ville aldri gått på byen (OK, litt feig er jeg vel).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...