Gå til innhold

Hva slags ord kan brukes her inne? Hva er ikke vulgært?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Altman

7

• tigertrollet

6

• favn

5

• rufsetufsa

4

Mest aktive i denne tråden

Du kan bare smile så pent som du vil, du flyfilla, men det derre uttrykket får tissen min til å tørke ut altså. Hva faen er galt med "pung" liksom? :-P

Det som vikelig er kjipt her tigertrollet, er at skrotum faktisk er det "dannede" ordet for pung ...

*urk* sier jeg bare

Gjest orgasimust

Jeg kan da vel for pokker ikke si blomst. ALLE ord er bedre enn blomst, fitte inkludert :)

I erotiske noveller etc. har noen snakket om grotten når de snakker om fitta - jeg får nesten gåsehud av spenning når jeg tenker på et slikt ord - derfor liker jeg det.

Gjest orgasimust

Jeg mener det jeg skriver.

Man virker mer saklig når man snakker om penisen enn om pikken. Men det kommer an på innlegget, langt fra alle innlegg ønsker man å være så veldig saklig i. Og ønsker man å utrykke seg med mer vulgære uttrykk så er det ingen som nekter noen det.

Saklig og saklig - jeg er så gammel at jeg faktisk synes det virker som om skribenten vet mer om sex og er tryggere i forhold til sex når han/hun kan og tør bruke de norske ordene om det, jeg. Derimot virker det medisinsk og som om skribenten er på lang avstand fra tema når han/hun bare bruker latin. Snakker ut fra egen erfaring - jeg er nemlig flinkest med de latinske uttrykkene og føler meg hemmet...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...