Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg får vel drite meg ut og si meg uenig i opptil flere av punktene.

1.

Kysser stort sett alltid. men det er ikke et must i enhver situasjon.

3.

Noen jenter hater ubarbert, andre jenter liker det. Og det føles IKKE som sandpapir. Sandpapir er mye hardere.

5.

Jeg biter ofte, men ikke hardt. Det varierer med jentene. Noen liker det, andre ikke.

10.

Hvordan man stimulerer klitten varierer. Noen liker rett på. Andre er alt for følsomme og man må være rundt eller bruke de ytre leppene mellom.

12.

Kommer helt an på situasjonen. Ofte er dama steinkåt innen vi kommer til avkledningen, og hun bryr seg ikke så mye om å bli 'stilfuldt avkledd'.

17.

Aldri vært borti noen som har latt seg affisere av sokker når de har vært kåte og klare.

Og til alle rådene som går på 'for ....'.

Det sier seg selv, bruker man ordet 'for' så har man jo allerede sagt at det er galt uansett hva det gjelder.

Som oppsumering så vil jeg si at det meste varierer fra jente til jente. Jenter liker forskjellige ting og legger vekt på forskjellige ting. Noen råd er gode å ta med seg, og mye er verdt å være oppmerksom på, men å ta slike lister absolutt blir feil.

Fortsetter under...

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

23

• tigertrollet

20

• rufsetufsa

15

• favn

12

Dere er da ikke feilvarer. Kunne aldri tenkt meg å leve uten kvinner. Men dere kunne godt komt med bruksanvisning og simultanoversetter.

Men hvis en summerer opp litt:

Menn liker sex og er stort sett fornøyd med sexen de får (om en ikke mengden) uavhengig av alder.

Kvinner er mer misfornøyde når de er unge enn når de blir eldre.

Siden menn er på topp seksuelt når de er unge burde kvinnene bli mest tilfredstillt av unge menn, mens det viser seg at de blir mer fornøyd med eldre menn (og de selv er eldre).

Da kan en jo bare trekke konklusjonen at det er kvinnene selv som er problemet i ung alder, ikke at mennene er dårlige i senga.

Det er vel ingen hemmelighet at kvinner ofte har mange hemninger i.f.m. sex og ikke tør slippe seg løs eller komme med ønsker for de er godt voksne. Men det blir feil å klage på mennene når de ikke blir tilfredsstillt all den tid det i størst grad er deres egen feil.

Ja, nå prøver jeg jo å fortelle deg hvordan det er ;-)

Jeg kjenner ikke igjen det du sier om at jenter er misfornøyde som unge. Kjenner du bare unge jenter som klager? Forresten, hva mener vi med ung her? Tenker vi hopper fram til 20, tenåringssex er en egen greie. Liksom.

Mitt poeng er imidlertid at voila, i voksen alder kommer det noe 'annet' inn i bildet hos jenter, en dypere seksualdrift eller hva jeg skal kalle det. Sex blir noe annet, noe mer enn det det var. Men som 22-åring vet man jo ikke det, ergo klager man ikke.

Hyppigere ereksjon er ikke det samme som å være 'på topp seksuelt'. Det vet du da. Erfaring, teknikk, følelser... mye spiller inn. En god elsker har atskillig mer å by på enn en stå.

'/.../ når de er unge burde kvinnene bli mest tilfredstillt av unge menn, mens det viser seg at de blir mer fornøyd med eldre menn (og de selv er eldre).'

Det der er ikke vanskelig å forstå i det hele tatt. En voksen mann vet nemlig at jenter trenger noe mer enn ungdommelige inn-ut etpar minutter.

tigertrollet

Dersom det du sier stemmer så beviser jo det at det ikke er menns feil at kvinners sexliv er dårlig.

Menn endrer seg neppe til å bli bedre elskere bare fordi den de har sex med er/blir over 30 år. Det er da nærliggende å anta at det er kvinnene selv som er ansvarlige for den dårlige sexen de opplever tidligere i livet.

Med andre ord, menn er alltid gode i senga, men kvinner må bli over 30 år gammel for å kunne utnytte dette.

"Dersom det du sier stemmer så beviser jo det at det ikke er menns feil at kvinners sexliv er dårlig."

Hva er det du babler om?? Hvorfor skal du alltid fordele skyld, petter? Jeg har vel ikke sagt en pøkk om at det er menns feil??!!!!!!!!! Hvorfor skal du gjøre alt til en maktkamp der kvinner eller menn har rett/feil? Herregud altså.

Det var et høyst ironisk innlegg med tanke på at endringene skjer på 30-års dagen, by the way.

Man modnes med alderen, og det bør ikke komme som en bombe på deg.

At man får bedre sex i tredveårene betyr IKKE nødvendigvis at sexen var elendig i årene før. Det betyr at den blir bedre bare. Bra-bedre-best vettu.. Det betyr heller ikke at partnerene var dårlige/gode eller midt i mellom. Det betyr at man ofte får bedre utbytte av sexen når man blir eldre.

Det er et faktum at mange er usikre på seg selv, kroppen sin, på partneren i yngre år. Lystfølelsen øker med årene -det er fysisk.

Hva er det for no bullshit om at menn alltid er gode?! Det er gode og dårlige match. Sånn er livet. Man finner en match som man utvikler seg sammen.

Nå lager du problemer av ingenting. Igjen.

Ulv I Faarikaal

Begge deler ja.

Eller så er kvinner ufattelig trege som bruker så j...lang tid på å bli kjent med seg selv og andre, samt tørre å vise lyst..:)

Det er veldig forskjellig skal jeg si deg. Ei på 20 for "noen" år siden var helt på topp, mens andre senere som var eldre og med mer erfaring var helt stokk.

tigertrollet

Det er veldig forskjellig skal jeg si deg. Ei på 20 for "noen" år siden var helt på topp, mens andre senere som var eldre og med mer erfaring var helt stokk.

Jaja, men det er selvsagt individuelt også. Jeg har også truffet 20-åringer som er bedre enn 35-åringer. Det kommer jo an på erfaringer, seksuell modenhet osv osv.

Det er ikke en regel at 30-åringer (eller eldre) er bedre i senga, hvis jeg er så lett å misforstå. Jeezuz. Tvert i mot. Men _mange_ er mindre selvhøytidelige, mer trygge og mer frie enn når de var ungjenter.

Andre forblir forknytte, sjenerte og bundne. Det gjelder også menn, men det er en kjent sak at jenter _ofte_ har et mindre naturlig forhold til sin egen kropp. Da kan det hjelpe å bli eldre og slappe mer av og ha mere selvtillit.

Comprende?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jaja, men det er selvsagt individuelt også. Jeg har også truffet 20-åringer som er bedre enn 35-åringer. Det kommer jo an på erfaringer, seksuell modenhet osv osv.

Det er ikke en regel at 30-åringer (eller eldre) er bedre i senga, hvis jeg er så lett å misforstå. Jeezuz. Tvert i mot. Men _mange_ er mindre selvhøytidelige, mer trygge og mer frie enn når de var ungjenter.

Andre forblir forknytte, sjenerte og bundne. Det gjelder også menn, men det er en kjent sak at jenter _ofte_ har et mindre naturlig forhold til sin egen kropp. Da kan det hjelpe å bli eldre og slappe mer av og ha mere selvtillit.

Comprende?

Positivo.

Alle har ulikt utgangspunkt (når/ hvor/ hvordan det kan være), utvikler seg ulikt, får ulike erfaringer og har ulike evner, interesser osv.

tigertrollet

"Jeg har nok masse å lære ja. For jeg skjønner meg slett ikke på kvinner. Er det noen menn som gjør det da?"

Man trenger ikke å ha noe å lære fordi man ikke forstår seg på dem.

Den dagen man tror man forstår seg på kvinner så er man tross alt så på bærtur at det først er da man virkelig har noe å lære.

Ingen mannfolk, med mindre de er homser, forstår seg på disse ustabile hormonbombene.

"Ingen mannfolk, med mindre de er homser, forstår seg på disse ustabile hormonbombene"

...og dere er slett ikke "ustabile hormonbomber" på denne årstiden?...*flirer*

Det tipset nummer seks, skulle jeg ha spikret opp over senga i mine yngre dager. Kanskje noen hadde skjønt litt...Gudhjelpe meg - en del mannfolk har en forkvaklet oppfatning av hva bryster er lagd av ! :-)

"Skru" på dem som om de lette etter radiostasjoner, ja det er faktisk det en del menn ser ut som de gjør! :-)

Men kan man SI noe til dem underveis? Niks! Da blir de såra og vonbrotne og kommer aldri over det. Manndommen er ødelagt. Det klager over at kvinnfolk er så nærtagende...!! PØH!

petter smart

"Dersom det du sier stemmer så beviser jo det at det ikke er menns feil at kvinners sexliv er dårlig."

Hva er det du babler om?? Hvorfor skal du alltid fordele skyld, petter? Jeg har vel ikke sagt en pøkk om at det er menns feil??!!!!!!!!! Hvorfor skal du gjøre alt til en maktkamp der kvinner eller menn har rett/feil? Herregud altså.

Det var et høyst ironisk innlegg med tanke på at endringene skjer på 30-års dagen, by the way.

Man modnes med alderen, og det bør ikke komme som en bombe på deg.

At man får bedre sex i tredveårene betyr IKKE nødvendigvis at sexen var elendig i årene før. Det betyr at den blir bedre bare. Bra-bedre-best vettu.. Det betyr heller ikke at partnerene var dårlige/gode eller midt i mellom. Det betyr at man ofte får bedre utbytte av sexen når man blir eldre.

Det er et faktum at mange er usikre på seg selv, kroppen sin, på partneren i yngre år. Lystfølelsen øker med årene -det er fysisk.

Hva er det for no bullshit om at menn alltid er gode?! Det er gode og dårlige match. Sånn er livet. Man finner en match som man utvikler seg sammen.

Nå lager du problemer av ingenting. Igjen.

Menn er perfekte, kvinner har skylda for alt :-)

Jeg skjønner hva du mener, men prøver å få fram et poeng. Et poeng som gjelder begge kjønn. Mange som synes andre er dårlige i senga kan skylde seg selv. Tør en ikke si hva en ønsker, hva den andre bør gjøre, slippe seg løs og kjenner sin egen kropp hjelper det lite om den andre er aldri så god i senga, resultatet blir sannsynligvis dårlig.

Jeg er selvfølgelig klar over at mange menn er egoistiske og dårlige i senga. På lik linje med at mange kvinner er det. Men jeg tror mye av dette skyldes dårlig kommunikasjon. Og for kvinner at de ikke kjenner sin egen kropp og seksualitet godt nok.

Som mange vise personer har sagt, dersom en kvinne ikke kan gi seg selv en orgasme (ikke vet hvordan), hvordan skal en mann klare det?

Ja, hør på erfarne gamle kjerringer: alt blir så mye bedre når du runder tredve. Plutselig er du trygg på deg selv, tør å si hvordan du vil ha det i senga og ikke minst så får du hele repertoaret med multiorgasmer gang på gang på gang -uansett om du aldri har fått orgasme før.

For meg skjedde det akkurat den dagen jeg fyllte 30. En gledens dag kan man si.

:-P

Du er ikke over 30?

Annonse

tigertrollet

Menn er perfekte, kvinner har skylda for alt :-)

Jeg skjønner hva du mener, men prøver å få fram et poeng. Et poeng som gjelder begge kjønn. Mange som synes andre er dårlige i senga kan skylde seg selv. Tør en ikke si hva en ønsker, hva den andre bør gjøre, slippe seg løs og kjenner sin egen kropp hjelper det lite om den andre er aldri så god i senga, resultatet blir sannsynligvis dårlig.

Jeg er selvfølgelig klar over at mange menn er egoistiske og dårlige i senga. På lik linje med at mange kvinner er det. Men jeg tror mye av dette skyldes dårlig kommunikasjon. Og for kvinner at de ikke kjenner sin egen kropp og seksualitet godt nok.

Som mange vise personer har sagt, dersom en kvinne ikke kan gi seg selv en orgasme (ikke vet hvordan), hvordan skal en mann klare det?

Jeg er en av de vise personene, petter. Bare så DET er sagt:-P

Gjest orgasimust

Dere er da ikke feilvarer. Kunne aldri tenkt meg å leve uten kvinner. Men dere kunne godt komt med bruksanvisning og simultanoversetter.

Men hvis en summerer opp litt:

Menn liker sex og er stort sett fornøyd med sexen de får (om en ikke mengden) uavhengig av alder.

Kvinner er mer misfornøyde når de er unge enn når de blir eldre.

Siden menn er på topp seksuelt når de er unge burde kvinnene bli mest tilfredstillt av unge menn, mens det viser seg at de blir mer fornøyd med eldre menn (og de selv er eldre).

Da kan en jo bare trekke konklusjonen at det er kvinnene selv som er problemet i ung alder, ikke at mennene er dårlige i senga.

Det er vel ingen hemmelighet at kvinner ofte har mange hemninger i.f.m. sex og ikke tør slippe seg løs eller komme med ønsker for de er godt voksne. Men det blir feil å klage på mennene når de ikke blir tilfredsstillt all den tid det i størst grad er deres egen feil.

Du må da ha hatt noen frustrerende erfaringer med kvinner siden du hele tiden tar opp dette temaet??

Det er som en over her skrev det - det er et spørsmål om _god og dårlig match_ - la meg gjenta: _match_. Det er ikke sikkert at det blir noen god match mellom verdens beste kvinnelige elskerinne og verdens beste mannlige elsker - å være en god eller dårlig elsker(inne) handler om forholdet _mellom_ dem - det sitter ikke i personen. Noen har jeg god sex med, andre ikke - sier ikke noe om verken dem eller meg, men om forholdet. Men nå - godt over 30 - vet jeg selv bedre hva jeg liker - så jeg velger nok riktigere partner, eller går raskere fra dem som viser seg å ikke være riktig for meg - tror du ikke det, da?

"Ingen mannfolk, med mindre de er homser, forstår seg på disse ustabile hormonbombene"

...og dere er slett ikke "ustabile hormonbomber" på denne årstiden?...*flirer*

Jeg er da ikke ustabil Er helt i henhold til normale instruker, vet De, og ville aldri latt meg styre av mine lyster bare fordi jeg hadde dem :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...