Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Åh...aldri med andre ord..jaffal det med Lotto-premien;-)

Du fattet poenget.

Ellers kan du ha ballene hans i den ene hånda og en skarp kniv i den andre, da har du hans fulle oppmerksomhet og da lytter han andektig.

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

23

• tigertrollet

20

• rufsetufsa

15

• favn

12

Skrevet

Du fattet poenget.

Ellers kan du ha ballene hans i den ene hånda og en skarp kniv i den andre, da har du hans fulle oppmerksomhet og da lytter han andektig.

Hvorfor bare ballene? :-p

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hvorfor bare ballene? :-p

Faen, nå har jeg gitt dem ideer her, hvordan skal vi få dem til å glemme dette ?

Skrevet

Faen, nå har jeg gitt dem ideer her, hvordan skal vi få dem til å glemme dette ?

Hei, dette har vi da tenkt på helt siden hun loredana-dama kutta'n på typen. *smiler sukkersøtt*

tigertrollet
Skrevet

Du fattet poenget.

Godt tips. *noterer*

Men det kan vel neppe klassifiseres som en røysky? Mer klart enn det kan det vel ikke forbli..:-)

tigertrollet
Skrevet

Det er så fint med selektiv hukommelse, man husker akkurat slike ting. Og minner deg på det ved enhver passende anledning.:o)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hei, dette har vi da tenkt på helt siden hun loredana-dama kutta'n på typen. *smiler sukkersøtt*

Hmmm... her må nok noen sikkerhetstiltak til.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Godt tips. *noterer*

Men det kan vel neppe klassifiseres som en røysky? Mer klart enn det kan det vel ikke forbli..:-)

Da gjelder det å få sagt noen konsentrerte gullkorn, for etter det gjemmer han alle kniver eller stikker p.. i vold.

Skrevet

Hmmm... her må nok noen sikkerhetstiltak til.

Rusting på lillemann? *flirer*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er så fint med selektiv hukommelse, man husker akkurat slike ting. Og minner deg på det ved enhver passende anledning.:o)

Dette lyder kjent :)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Rusting på lillemann? *flirer*

Knivsikker susp/ bukse finnes.

Skrevet

Knivsikker susp/ bukse finnes.

Eller ikke dra ned buksa når du treffer meg, kanskje...? *flirer*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Eller ikke dra ned buksa når du treffer meg, kanskje...? *flirer*

Ingen fare uansett, jeg er da en gentleman ?

Ikke ?

:-)

Skrevet

Ingen fare uansett, jeg er da en gentleman ?

Ikke ?

:-)

Jeg vet nå ikke helt, i og med at du begynte å gardere deg med rusting. Si meg, hva tenkte du egentlig? *s*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg vet nå ikke helt, i og med at du begynte å gardere deg med rusting. Si meg, hva tenkte du egentlig? *s*

At du bare tuller, men jeg måtte bli sikker.

Skrevet

At du bare tuller, men jeg måtte bli sikker.

Flink til å komme deg ut av slike situasjoner er du visst også. *s* Du leste kanskje noen røyksignaler jeg sendte...? :-p

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Flink til å komme deg ut av slike situasjoner er du visst også. *s* Du leste kanskje noen røyksignaler jeg sendte...? :-p

Jeg har en sånnliten bok med alle mulige svar på alle spørsmål.

Skrevet

Jeg har en sånnliten bok med alle mulige svar på alle spørsmål.

Hakkespettboken? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...