Gå til innhold

Dette gjør kvinner feil i senga

Anbefalte innlegg

Har du noen gang prøvd å stoppe samleiet uten at _mannen_ har fått orgasme? *ler*

Det er dritkjipt.

Man har det enorme oppbygde behovet for å komme også skal man bare undertrykke alt og si 'OK, greit det' og smile?

Nei, det er ikke snillt jenter. Det er psykisk mishandling!

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

9

• favn

8

• Ulv I Faarikaal

7

• SierDuDet

5

Hun fant plutselig ut at det gikk kuer oppe på veien hos meg, noe det jo gjør.

Det hele var litt artig, og jeg lurer på om det egentlig fra hennes side var et utspekulert triks for å sette meg ut og hindre meg fra å komme etter de vanlige 20 sekundene.

Det funket! :)

Tja, i og med at det er virkelig sjelden jeg ser ei ku ser jeg ikke bort fra at jeg kunne kommentert det, jeg og, hehe...

Det er dritkjipt.

Man har det enorme oppbygde behovet for å komme også skal man bare undertrykke alt og si 'OK, greit det' og smile?

Nå mente vel rufsetufsa at det er slik jenter og kvinner ofte opplever det, at mannen er ferdig når _han_ er ferdig.

Ved å snu på flisa kunne gutter og menn kanskje skjønne litt av hvordan jentene har det...

Nå mente vel rufsetufsa at det er slik jenter og kvinner ofte opplever det, at mannen er ferdig når _han_ er ferdig.

Ved å snu på flisa kunne gutter og menn kanskje skjønne litt av hvordan jentene har det...

Det gjelder sikkert begge veier.

Men som det skrives andre steder her, jenter er ikke like opptatt av orgasmen bestandig. Et godt knull trenger ikke å ende i orgasme.

Men når man først er på kanten og bare lengter, da er det sikkert like kjipt for jentene å bli avbrutt.

Slik jeg forsto tufsa så hadde hu erfaring med å forsøke å stoppe når en mann var på vei :-)

7. Kommer aldri, eller etter altfor lang tid.

Dette kan ikke kvinnen kontrollere selv.

Joda. Ikke alle, men mange kan, om ikke styre det, i hvertfall påvirke dette selv.

Dvs. de færreste klarer å komme fort på kommando (selv om jeg har vært sammen med ei som kunne det også, synd det forholdet gikk til helv...) men de fleste kan utsette en orgasme som er på vei.

På samme måten som vi menn til en viss grad kan.

Annonse

Tja, i og med at det er virkelig sjelden jeg ser ei ku ser jeg ikke bort fra at jeg kunne kommentert det, jeg og, hehe...

Jeg føler ikke at det var galt å nevne kuene.

Det finnes tross alt ingen gode tidspunkt i forhold til å begynne å dra kuer inn i en diskusjon.

Joda. Ikke alle, men mange kan, om ikke styre det, i hvertfall påvirke dette selv.

Dvs. de færreste klarer å komme fort på kommando (selv om jeg har vært sammen med ei som kunne det også, synd det forholdet gikk til helv...) men de fleste kan utsette en orgasme som er på vei.

På samme måten som vi menn til en viss grad kan.

Orgasmen kan man selvsagt 'påvirke'. Den 'kommer' / 'kommer ikke' helt av seg sjæl :)

Ulv I Faarikaal

Det er dritkjipt.

Legg merke til ordet "greit" som ikke betyr greit.

Annonse

Det er dritkjipt.

Menn har vel godt av å prøve det de også. Mange menn tror at når de er i mål, er samleiet over. Og så kan de sove. Det er de som har godt av en "lærepenge". *flirer*

Men som det skrives andre steder her, jenter er ikke like opptatt av orgasmen bestandig. Et godt knull trenger ikke å ende i orgasme.

Men når man først er på kanten og bare lengter, da er det sikkert like kjipt for jentene å bli avbrutt.

Slik jeg forsto tufsa så hadde hu erfaring med å forsøke å stoppe når en mann var på vei :-)

Jeg har ikke stoppet noen. Jeg fortalte hva jeg mente til en ei gang, og han stoppet midt i akten. *flirer*

Men jeg tror jeg _skal_ begynne å stoppe midt i... *gliser*

Ulv I Faarikaal

Like dumme alle sammen. *s*

Det er det jeg kaller røyksignaler Man skal skjønne at det er signaler ikke bare røyk, så skal man forstå dem, så skal man vite at de de er til deg, så skal man tenke ut hvordan man skal reagere på dem.

Enkelte ganger har jeg omtrent blitt kvalt av røyk uten å skjønne noe som helst.

Ulv I Faarikaal

Jeg ser bare at det kan bli et problem når kanten er nådd og batteriene i dildoen går ut !

Jiiii-haaa

Narvesen ! Fort !

tigertrollet

Det er dritkjipt.

Mishandling? Da kan dere jo forstå hvordan det føles for jenter som ikke får det til under samleie innimellom?? Det har dere sikkert ikke vondt av...

Og, ja, jeg vet at orgasme er vårt eget ansvar, men av og til ligger man igjen nesten sprengt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...