Gå til innhold

Dette gjør kvinner feil i senga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

9

• favn

8

• Ulv I Faarikaal

7

• SierDuDet

5

Joa, men jo større pikk, jo mer tenner må vel brukes?

Ikke det at jeg er noen ekspert da jeg ikke har sugd noen enda, men det virker logisk.

Dog skal det sies at veldig mye av det som virker logisk for undertegnede viser seg å være steingæærnt, selv om min teori er at det er verden rundt meg som er drevet til det komplette vannvidd, og at jeg til syvende og sist, selv om ingen forstår det, nok er den som egentlig har rett.

:)

Nå tror jeg du forvirrer meg litt her. Man passer da på at leppene "brettes" rundt tennenes skarpe kanter, for å skjerme mot "innhogg" i mannens edlere deler?

Man flerrer jo ikke akkurat tenner som en ulv når man går i gang ! Eller...? Nå har ikke jeg sett så veldig mange damer suge menn, men dette er noe jeg bare går ut i fra.

Eller...har du opplevd noe sånt....? :-) MED tenner, mener jeg?

Det gjelder sikkert begge veier.

Men som det skrives andre steder her, jenter er ikke like opptatt av orgasmen bestandig. Et godt knull trenger ikke å ende i orgasme.

Men når man først er på kanten og bare lengter, da er det sikkert like kjipt for jentene å bli avbrutt.

Slik jeg forsto tufsa så hadde hu erfaring med å forsøke å stoppe når en mann var på vei :-)

Det er nok like kjipt for meg som for deg.

Ser ikke helt poenget med å late som om jeg er 100% fornøyd dersom orgasmen uteblir. Sex kan selvsagt være bra uten, men som med deg vil også jeg ha det beste!

Gjest sarabia

""3. Brukker tennene når de suger"

Er man så stor som "enkelte" er så må man bare gjøre regning med det med mindre dama har et vannvittig stort gap.""

------------------------------

Her tar du feil, vi er utstyrt med lepper som kan skjerme følsomme steder mot tennene...

:-)

Ellers har du veldig rett i alt det andre, tror jeg.

prøv å bit over en tom dorull,

og se hvor lett det er å ikke komme borti med tenna da.

Annonse

Joa, men jo større pikk, jo mer tenner må vel brukes?

Ikke det at jeg er noen ekspert da jeg ikke har sugd noen enda, men det virker logisk.

Dog skal det sies at veldig mye av det som virker logisk for undertegnede viser seg å være steingæærnt, selv om min teori er at det er verden rundt meg som er drevet til det komplette vannvidd, og at jeg til syvende og sist, selv om ingen forstår det, nok er den som egentlig har rett.

:)

"Dog skal det sies at veldig mye av det som virker logisk for undertegnede viser seg å være steingæærnt"...

- akkurat det der synes jeg er synd, jeg støtter deg 100%...

Blir'e no gull med Uffe ved roret?

"Dog skal det sies at veldig mye av det som virker logisk for undertegnede viser seg å være steingæærnt"...

- akkurat det der synes jeg er synd, jeg støtter deg 100%...

Blir'e no gull med Uffe ved roret?

Jeg vet fint lite om Uffe, og ikke noe mer enn hva jeg har lest i media.

Gull er nok uansett ikke et realistisk mål til neste år da flere sentrale spillere nå har forsvunnet og erstatninger er ikke funnet. Grunnet økonomiske problemer blir det nok heller ikke hentet inn erstatninger for dem alle.

Men vi får se. Medaljeplass blir nok innen rekevidde, men mye blir nok avhengig av Uffe. Er han den mannen mange håper han er så kan det selvsagt gå rake veien til topps, men tett toppen blir det til høsten.

Ååååkei.

Men jeg trodde de derre vibratorene brukte 8 stk R20 batterier ?

Eller var det 10 kbcm modellflymotor ?

Hva vet jeg, har ikke en eneste vibrator. Men jeg hadde da et godt forslag? :-)

Kanskje lekebilen til ungene har brukbare batterier?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...