Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tillajo: ja det er litt tidlig å prøve ennå, men man kan jo drømme...

harefrøken; lykke til på tirsdag. Skal krysse alt for at det blir to blå.

agape: jeg er enig, det er ingen selvfølge at det skal gå å bli gravid igjen, men jeg har også lyst å prøve. Uansett så koser jeg meg med gutta boys. Jeg synes jeg er veldig heldig, tross alt vi har vært igjennom. Du må kose deg med dine to også...

Sommerblomst; ante ikke at det var så kort tid igjen til terminen din. Lykke til med fødsel og det hele og håper du gir beskjed når du har født.

Den 1. mnd var tøff syntes jeg, strevde med amming i de 7 første ukene, men nå er det veldig gøy og blir bare bedre. Jeg ser allerede at de har glede av hverandre..

Kitina: jeg tviler på at det blir flere forsøk på oss. Kommer iallefall til å prøve naturmetoden først. Men blir lysten altfor stor så kan det bli ivf igjen.. Jeg har fått deg på icq igjen, skal maile deg en dag

Golf: grattis med nytt hus da. Dere får sikkert gjort en hel haug den mnd før terminen. Lykke til med fødsel og det hele. håper du gir beskjed når du har fått.

god sommer alle sammen

klem fra

Fortsetter under...

Hei,hei Marthea,

Kos å se deg her igjen :o) Og se at du koser deg med dine små! Jeg er ikke så ofte innom her, naturlig nok med masse å gjøre på jobben, fritiden, og lille M på 1 1/2 år som krever sitt. Det er full fart fra morgen til kveld, det er en liten turbopropp vi har fått oss!

Så, det skrangler i stokkene? Joda, kjenner den igjen. Holder på å få overtalt gemalen til nye forsøk (håper jeg), så forhåpentligvis er det ikke så lenge før vi er igang igjen.

Sitter på hytta i solfylte Vestfold, med dårlig mobillinje så det blir kort dette.

Kos deg videre med gutta, og la nå høre fra deg igjen da! Jeg har samme mailadresse som før hvis det skulle være av interesse.

Klem fra

Hei,hei Marthea,

Kos å se deg her igjen :o) Og se at du koser deg med dine små! Jeg er ikke så ofte innom her, naturlig nok med masse å gjøre på jobben, fritiden, og lille M på 1 1/2 år som krever sitt. Det er full fart fra morgen til kveld, det er en liten turbopropp vi har fått oss!

Så, det skrangler i stokkene? Joda, kjenner den igjen. Holder på å få overtalt gemalen til nye forsøk (håper jeg), så forhåpentligvis er det ikke så lenge før vi er igang igjen.

Sitter på hytta i solfylte Vestfold, med dårlig mobillinje så det blir kort dette.

Kos deg videre med gutta, og la nå høre fra deg igjen da! Jeg har samme mailadresse som før hvis det skulle være av interesse.

Klem fra

Håper du får overtalt gemalen til å prøve igjen. Kan sterkt anbefale søsken. Ser jo allerede at de har glede av hverandre, og det går begge veier.

kos deg på hytta og med turbo'en din *S*.

Vet ikke om jeg har mailadr. din. Men har deg på icq så da kan jeg sende deg ei melding i tilfelle.

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...