Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som fryktet ble det slutt.

Det er flere grunner til det... vi gikk vel egentlig lei tenker jeg. Jeg ble lei av at hun var økonomisk uansvarlig hele tiden... og noen andre "mindre" irritasjonsmomenter.

Hun ble lei av at jeg spillte for mye og at hun mente jeg var sint på henne hele tiden. Gjemte meg vel bort av forskjellige grunner.... men håpet vi skulle få ting til å fungere alikvel etterhvert. Er jo så frykteli gla i henne... selv om hun roter mye.

Men så viser det seg at hun traff en fyr på et naschpiel... traff han et par ganger til bak ryggen min mens jeg var på jobb. Vi gjorde det vel halveis slutt før jeg fikk vite om han.

Det var tungt... ville ha henne hos meg... men hun var skikkelig usikker. Hvisste ikke hva hun skulle gjøre osv.

Ble sint og såret av at hun fortsatte å ha kontakt med han... satt fremfor meg og skrev smser med han... så til slutt ba jeg henne om å dra. Og det gjorde hun.

Nå sitter jeg her alene... 2 dagen... hun bor hos ham nå. Jeg får meldinger fra henne... hun lurer på hva jeg gjør, hvordan jeg har det og at hun er så glad i meg... vet liksom ikke lengre hva jeg skal gjøre.

Hvorfor sender hun slike meldinger til meg nå? Hun har liksom flyttet direkte fra meg til han??? Det er ganske tungt å akseptere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108249-samboer-fikk-seg-ny-samboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Stakkar du har det nok ikke greit nå nei. Prøv å gå videre og ikke svar på meldingene hennes. La det gå en tid før du tar en god prat med henne. Når gemyttene og følelsene har roet seg litt er det lettere å få snakket ordentlig. La det gjerne gå ett par uker om du klarer det.

Sympatiklem fra

Kizza1365380506

Takk Kizza og CatePus

Det er jammen ikke helt greit nei... er liksom vant til å være sammen hver eneste dag... 2.5 år... savner henne fælt. Å at hun er hos en annen atpåtil er helt for jævli å tenke på....

Du får ta med deg de gode minnene, erfaringen og viten fra oss eldre om at tiden leger alle sår. Kanksje ikke helt men nesten, hun kan bli værende som ett sårt minne men ikke dyrk det!

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...