Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruk skarpt, nytt barberblad.

Barber ofte, da venner huden seg fort og tåler mer uten å bli rød og nuppete.

Ha på aloe vera gele etter barberingen (ihvertfall de første gangene, etterhvert er det ikke nødvendig, for huden venner seg etter en tid).

Bruk mye barberskum, gjerne et for sensitiv hud.

tigertrollet

Ha på aloe vera gele etter barberingen (ihvertfall de første gangene, etterhvert er det ikke nødvendig, for huden venner seg etter en tid).

*nikker enig*

Det funker som baaare det.

Annonse

Hei Amber Sun! takk for det eneste seriøse svaret! Får jeg kjøpt Aloe Vera Gele på apoteket?

Flincken: Du har misforstått det med å gjøre det beste ut av sex. Du kom faktisk med det mest latterligste innlegget EVER! Jeg siterer:-

"Det at du i det heletatt barberer deg, er noe forbannet tøys."

Sett deg ned og les... Tater!

Hei Amber Sun! takk for det eneste seriøse svaret! Får jeg kjøpt Aloe Vera Gele på apoteket?

Flincken: Du har misforstått det med å gjøre det beste ut av sex. Du kom faktisk med det mest latterligste innlegget EVER! Jeg siterer:-

"Det at du i det heletatt barberer deg, er noe forbannet tøys."

Sett deg ned og les... Tater!

Aloe vera gele får du nok på apoteket, men du finner det nok også hos f eks Vita. Pass på at det virkelig er aloe vera i, og ikke noe fake.

(Hvis det står "barbadensis på, er det ekte. Finner du ikke "barbadensis" i deklarasjonen, er det ikke aloe vera.)

:)

hilsen

Annonse

Det er mulig du har fått svar allerede, men det var så utrolig mange tåpelige og usaklige innlegg her, så jeg gidder ikke å gå gjennom alle!

Hvis du vil unngå disse røde nuppene, skal du passe på at du barberer deg i hårets vekstretning. Det er for kvinner ovenfra og ned, jeg vil tro det samme gjelder for menn.

Du får ikke barbert like glatt, men det er ikke særlig glatt med disse nuppene heller! Hold området tørt, ta gjerne på litt talkum etterpå.

En annen ting du kan prøve, er hårfjerningskrem. Husk å teste på et lite område om du tåler kremen.

NB: Ha ikke kremen på huden lengre enn oppgitt tid! Du kan få brannsår! Hvis det blir stående litt stubber igjen, kan du fjerne dem med høvel etterpå. Husk: Med hårets veksretning!

Lykke til! :o)

Kizza1365380506

Klippet litt på lengden en gang, men fortrenger det. jeg er såpass velutstyrt, at jeg ikke har behov for å fjerne håret for at den skal virke større.

Så der er det du tror det går i. Vel ikke alle tenker sånn, noen synes faktisk det er mer behagelig ved å barbere seg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...