Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aina E

Etter som jeg forstod var det du som var 12 år og lurte på om du kunne ha sex med ei på 15??

I så fall skal du vel ikke gjøre deg klar for annen sex en den du har med deg selv under dyna...

Hvis du ikke vet det en gang, foreslår jeg at du venter til du skjønner hvordan man gjør seg klar for sex. Da kommer det av seg selv.

Hvorfor er du så opptatt av dette?

Hun du har sexen med, kan bli straffet og du kan finne ut om en stund at det føles som overgrep. Du kommer kanskje til å lure på hvorfor ingen prøvde å hindre deg når du spurte.

Selv om du føler deg gammel nok, er du tross alt bare et barn ennå. Tro det eller ei. Du er ikke tenåring en gang.

Bruk huet ditt, hvis du er så forbanna voksen.

Annonse

Klemme på henne til det kommer bobler, så han får lappa hullet ?

Ja, dette har du vel gjort noen ganger?

Sdd sier at han har lappet sin så mange ganger at hun ikke har ansikt lenger. Bare masse svarte lapper. Han kaller henne for "Lille pirat"'en sin.

Hva heter din? :-)

Ulv I Faarikaal

Ja, dette har du vel gjort noen ganger?

Sdd sier at han har lappet sin så mange ganger at hun ikke har ansikt lenger. Bare masse svarte lapper. Han kaller henne for "Lille pirat"'en sin.

Hva heter din? :-)

Jeg fylte henne med helium, det må ha forårsaket fordøyelseproblemer for hu feis langtrukkent og forsvant ut vinduet.

Annonse

Jeg fylte henne med helium, det må ha forårsaket fordøyelseproblemer for hu feis langtrukkent og forsvant ut vinduet.

Og du fikk Donald Duck-stemme når du klinte med henne... *ler*

Kliner man med dem, eller er det litt ekkelt etter å ha fylt henne opp...? *flirer*

Og hvordan rengjør man disse damene? :-)

Ulv I Faarikaal

Og du fikk Donald Duck-stemme når du klinte med henne... *ler*

Kliner man med dem, eller er det litt ekkelt etter å ha fylt henne opp...? *flirer*

Og hvordan rengjør man disse damene? :-)

Når man ser det hvite i øya, må hun tømmes.

Ellers kan de jo fylles med sement eller fugeskum.

Sement er litt dumt hvis hun skal være med ut å bade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...