Gå til innhold

Hei jeg er 12år kan jeg ha sex med en 15år gammel jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, overhodet ikke! Begge to er under seksuell lavalder, det vil si at det er forbudt å ha sex med barn under 16 år.

Jenta er et barn. Det er du også.

Som 15-åring rammes du imidlertid av straffeloven, merk deg det. Du får altså straff dersom jenta eller hennes foreldre anmelder deg.

Gjest locomotor

Nei, overhodet ikke! Begge to er under seksuell lavalder, det vil si at det er forbudt å ha sex med barn under 16 år.

Jenta er et barn. Det er du også.

Som 15-åring rammes du imidlertid av straffeloven, merk deg det. Du får altså straff dersom jenta eller hennes foreldre anmelder deg.

NB. Den som skrev innlegget påstod at h*n var 12 år og kan ikke straffes.

Men 15 åringen kan straffes.

Hvis forholdet anmeldes kan uansett barnevernet kobles inn.

Annonse

Still spørsmålet om et par år når du har fått frøpikk.

Har aldri hørt om jenter i den alderen som går etter yngre gutter, bare motsatt, så jeg antar hun i så fall må være tilbakestående.

Eller at hun har en fetish.

Ikke hør på alle de negative folka her!

Selvfølgelig kan du det. Hvis du får det til er jo det KONGE ;)

Bare å kjøre på det!

Jaja, kom med noen sure negative kommentarer, dere som gidder...

mvh

Bruk i såfall prevensjon. Kondom eller hvis hun bruker p-sprøyte eller p-pille.

Helsestasjon for ungsom kan gi råd om dette.

Kizza1365380506

Ikke hør på alle de negative folka her!

Selvfølgelig kan du det. Hvis du får det til er jo det KONGE ;)

Bare å kjøre på det!

Jaja, kom med noen sure negative kommentarer, dere som gidder...

mvh

Du må være litt mindre opplagt dersom du skal tirre noen.

:op

Annonse

Du er altfor ung til å vurdere noe sånt. Vent noen år til før du tar stilling til sex du.. 12 år er _altfor_ ungt..Hadde du vært 17 og vurdert sex med en jente som var 19, hadde jeg skjønt det..Selv om jeg synes 17 også er litt ungt..

Du må være litt mindre opplagt dersom du skal tirre noen.

:op

Var ikke meningen å tirre noen. Men det virket som det var mange som var VELDIG imot at han skulle ha sex med henne.

Skjønner ikke hvorfor han ikke skal det. Hvis han føler at det er det han vil, og han føler seg moden så hvorfor ikke?

mvh

Du er altfor ung til å vurdere noe sånt. Vent noen år til før du tar stilling til sex du.. 12 år er _altfor_ ungt..Hadde du vært 17 og vurdert sex med en jente som var 19, hadde jeg skjønt det..Selv om jeg synes 17 også er litt ungt..

Og hvorfor syntes du det her?

Ærlig talt menneskene er skapt til å ha sex fra de er kjønnsmodene.

Og hva er egentlig problemet med å ha sex når man er 12?

Ikke prøv å kom med "man er ikke modne til det enda" eller noe annet "sosialisttante" utrykk.

mvh

Kizza1365380506

Var ikke meningen å tirre noen. Men det virket som det var mange som var VELDIG imot at han skulle ha sex med henne.

Skjønner ikke hvorfor han ikke skal det. Hvis han føler at det er det han vil, og han føler seg moden så hvorfor ikke?

mvh

Du ja. Men ikke vi med fornuften i behold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...