Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver du å spikker deg en pikk-erstatning?

:synger:

Ja, snekkerbua er god å ha trallalala

Neineinei, den er til tigerbølla.

Hmmm. Ekstrajobb for arbeidsledige...? Hvor stor foretrekker du din? *s*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

16

• tigertrollet

13

• soleil

3

• punkyB

2

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet
Skrevet

Hmmm. Hvor stort foretrekker du "hodet" og tykkelsen? *Sitter klar med squash og kniv*

Vinkelen er viktigst. 10 grader venstrebøy, takk.

*slenger over gradestok..ehm..en-eller-annen-grademåler*

Skrevet

Vinkelen er viktigst. 10 grader venstrebøy, takk.

*slenger over gradestok..ehm..en-eller-annen-grademåler*

Hehe, bøy skal bli, men du får selv styre hvilken vei du vil ha den. *flirer*

tigertrollet
Skrevet

Hehe, bøy skal bli, men du får selv styre hvilken vei du vil ha den. *flirer*

Fint. Kan du vennligst også tre på perlekjedet ditt slik at jeg kan få "roterende perler"?

:-)

Skrevet

Fint. Kan du vennligst også tre på perlekjedet ditt slik at jeg kan få "roterende perler"?

Ja, bare jeg får det tilbake til lørdag, for da skal jeg ut. :-)

Skrevet

Neineinei, den er til tigerbølla.

Hmmm. Ekstrajobb for arbeidsledige...? Hvor stor foretrekker du din? *s*

Jeg tar gjerne 15 cm lang og hmm :gaper: SÅÅ bred!!

tigertrollet
Skrevet

Ja, bare jeg får det tilbake til lørdag, for da skal jeg ut. :-)

Jaja, det er greit. Det kommer garantert til å skaffe deg mannfolk!

Skal du på Smuget? *smiler søtt*

Skrevet

Jaja, det er greit. Det kommer garantert til å skaffe deg mannfolk!

Skal du på Smuget? *smiler søtt*

Hehe, ja jeg trenger vel ikke bruke parfyme med så sterke...eh...kjønnslukter. *dukker*

Hadde du tenkt deg ut, eller?

Det er jo mange lettlurte offer på Smuget... *s*

Skrevet

Jeg tar gjerne 15 cm lang og hmm :gaper: SÅÅ bred!!

Klarer du å måle gapet?

Jeg tror ikke det slår an å suge på disse figurene mine, de er vel bedre til ...eh... andre ting...

(Kom på at bibelbeltet og stygge ord ikke passer sammen...)

Gjest flatbanker
Skrevet

Jeg har elendig øyemål, så hvis du har et par eksemplarer som jeg og livmoren min kan teste ut så kontakt undertegnede.

(flatbanker begynner å lure på om rufsetufsa selv har lyst å teste den agurken/squashen på tigertrollet)

Gjest flatbanker
Skrevet

(flatbanker begynner å lure på om rufsetufsa selv har lyst å teste den agurken/squashen på tigertrollet)

..innlegget skulle stått litt lenger nede...

Gjest flatbanker
Skrevet

Hehe, ja jeg trenger vel ikke bruke parfyme med så sterke...eh...kjønnslukter. *dukker*

Gjest flatbanker
Skrevet

Klarer du å måle gapet?

Jeg tror ikke det slår an å suge på disse figurene mine, de er vel bedre til ...eh... andre ting...

(Kom på at bibelbeltet og stygge ord ikke passer sammen...)

(flatbanker begynner alvorlig å lure på hva rufsetufsa har i tankene)

tigertrollet
Skrevet

Kanskje det... Skal på sommerfest på jobben, samt litt andre planer *kremt* på fredagen, men kanskje jeg slenger meg med på lørdag.. Hvis du trenger anstand av en eldre, erfaren kjerring som kan sile ut tagbare objekter for en blondine fra bibelbeltet som deg..?

Skrevet

Nei, det får være nok at jeg spikker... Har du noe du har lyst til da? :-p

Skrevet

Kanskje det... Skal på sommerfest på jobben, samt litt andre planer *kremt* på fredagen, men kanskje jeg slenger meg med på lørdag.. Hvis du trenger anstand av en eldre, erfaren kjerring som kan sile ut tagbare objekter for en blondine fra bibelbeltet som deg..?

Hehe, må sjekke om jeg har barnevakt først. Hvis det er i boks, kommer jeg, agurken og målebåndet fra IKEA. :-)

tigertrollet
Skrevet

shhh, hun har fått lov til å holde videokameraet. Ikke agurken ettersom jeg husker. Hmmm..det har vi jammen meg ikke diskutert..*flirer*

Skrevet

(flatbanker begynner alvorlig å lure på hva rufsetufsa har i tankene)

Hehe, er ikke det åpenlyst? Jeg sitter i snikkerboda for å tjene penger. Arbeidsledig som jeg er. *s*

tigertrollet
Skrevet

Hehe, må sjekke om jeg har barnevakt først. Hvis det er i boks, kommer jeg, agurken og målebåndet fra IKEA. :-)

Hmm, vi snakkes nærmere helga om det tufsa:-)

Gjest flatbanker
Skrevet

Hehe, er ikke det åpenlyst? Jeg sitter i snikkerboda for å tjene penger. Arbeidsledig som jeg er. *s*

Det er sent på kvelden og flatbanker har nok litt for intime tanker. Jeg trodde du ville mer enn å tjene penger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...