Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt verdens skjønneste jente som jeg har fått sterke følelser for.

Problemet mitt er at jeg ikke klarer og holde meg i senga jeg kommer fortere enn hva som er ønskelig, og dette gjør at jeg rett og slett er redd for og gå til sengs med henne.

Dette er ett problem jeg har slitt med lenge og ønsker å gjøre noe med.

Vær så snill å fortell meg hva jeg kan gjøre er det noen øvelser jeg kan trene på , medesiner operasjoner jeg er villig til å gjøre hva som helst for og kunne holde ut i mere en 1 minutt.

Hun er en jente jeg har lyst å tilfredstille på alle måter, vi har det kjempe bra ellers og hun er en jente jeg kunne tenkt meg å tilbringe resten av livet , derfor ber jeg nå om råd og hjelp.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108392-fortidlig-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe som kanskje hjelper:

Klem til rundt rota av penis så roer orgasmetrangen seg.

Hvis du ikke har problemer med erkesjon nr. 2, la det stå til og bruk lengre tid på runde to.

Vær flink å stimulere jenta di og hold penis unna berøring eller pentrering.

Tenk på din mor.

Hvis du er veldig ung, kåt og forelsket er det helt normalt at skytset går nesten med en gang. Det roer seg med erfaring og alder.

Lykke til :)

Ulv I Faarikaal

Det er sikkert vanskelig å ta det der helt med ro, men kroppen har en restitueringstid, og ting tyder på et slike som deg har en kort slik tid.

Jeg tipper at en halvtime med kos etterpå vil få ting til å skje på nytt. Da kan du begynne på'n igjen, og da varer det lenger. Hun har nok også fått "dampen" mer opp da.

Etterhvert vil det nok rette seg. Skuffelsen er nok det mest utslagsgivende for _dine_ følelser, hun har nok ikke det samme fokus, og du bør satse på mer tid og flere runder.

Dette ligger nok mye psykisk, og jo mer du tenker på det, jo mer det plager deg, jo verre vil det bli.

Du kan bruke søke monitoren her på dol og søke etter "pc muskelen", eventuelt "tidlig utløsning", og du vil finne mange svar som kan hjelpe deg på vei. Dette med å gjøre øvelser for å styrke pc muskelen og med den kan holde igjen utløsningene dine, er i hvert fall noe som kan anbefales.

I tillegg kan du forsøke å slutte å stresse med dette, ha sex med henne en gang hvor du kommer fort, for så å fortsette umiddelbart etter utløsning. Mange gutter klarer dette og da holder man ut så lenge man vil. Prøv dette.

Eventuelt kan det funke med 2 minutters pause før du jyver løs på henne igjen.

Når det gjelder å tilfredsstille henne så har du også (sannsynligvis) både fingre og munn, og dette bør selvsagt brukes aktivt på henne.

Tunge og fingre kan du også bruke etter at du har kommet etter ett minutt, få henne til å komme ved bruk av disse kroppsdelene, og etter en stund er du hard og klar igjen, og kan forsøke en gang til. Andre, tredje, fjerde (osv) gangene vil du holde ut lenger enn første gangen.

Gjest IngenLurerDenneGutten

Noe som kanskje hjelper:

Klem til rundt rota av penis så roer orgasmetrangen seg.

Hvis du ikke har problemer med erkesjon nr. 2, la det stå til og bruk lengre tid på runde to.

Vær flink å stimulere jenta di og hold penis unna berøring eller pentrering.

Tenk på din mor.

Hvis du er veldig ung, kåt og forelsket er det helt normalt at skytset går nesten med en gang. Det roer seg med erfaring og alder.

Lykke til :)

*krampelatter* hvor har du den fra?

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Noen påstår at korte samleier ligger i genene til menn og at en samleiesituasjon gjorde steinaldermannen så ekstremt sårbar, at det var viktig å gjennomføre på kortest mulig tid. Kanskje en årsak til at du sliter med å vare lenge nok til at hun får nyte?

Det kan også hjelpe om dere bruker mer tid på forspill og andre aktiviteter enn selve samleiet. De fleste kvinner har større glede av annen sex enn samleiet. Det kan gi henne større nytelse om dere fokuserer på andre måter å ha sex enn ut-inn leken. Når dere kommer så langt som til samleiet kan du vare lenger om du trekker ut penis når du merker at det er like før du ejakulerer. Når du trekker deg ut er det viktig at du fortsetter å stimulere henne slik at hun ikke mister tenningen.

Når du trekker deg ut, unngår du den direkte stimuleringen av penis. Ved å se på henne holder du likevel din psykiske spenning ved like, mens trangen til å ejakulere vil gi seg etter en stund. Da kan du igjen komme inn i henne. Og så trekke seg ut igjen når du nærmer seg den tilstanden at du ikke klarer å holde igjen lenger. Så inn igjen når du har roet ned.

Det mest effektive rådet er at du trener opp musklene i bekkenbunnen slik at du selv kan bestemme når du skal ejakulere. Men ofte skal det mange måneders opptrening før du får resultater. Du kan trene bekkenmusklene på samme måte som kvinner lærer å knipe skjedemusklene etter en fødsel.

Andre måter å få et samleie til å vare lenger på er å bruke to kondomer utenpå hverandre. Mange sverger til å bruke følsomhetsnedsettende krem, for eksempel Xylocain. Da må du huske på å bruke kondom. Det finnes også de som sverger til antidepressiva, fordi de for noen fører til at ejakulasjonen sitter lenger inne.

Det er også mange som løser problem med for tidlig avgang med å la det gå og så prøver en gang til. Mange menn opplever at penis står svært raskt igjen etter første utløsning og da varer atskillig lenger enn i første gang.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...