Gå til innhold

Hva menes det med at en jente er god i senga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest wonderingaboutthat

Det er utførelsen.

Det der er nok for øvrig som når det gjelder menn, og det dreier seg om talent.

Enten er man det eller så er man det ikke. Lite man kan gjøre for å bli god om man regelrett suger i senga.

Så størrelsen er hos menn revnende likegyldig?

Så størrelsen er hos menn revnende likegyldig?

Jeg har ikke opplevd noen grusomme variasjoner med hvordan jenter er der nede. Var vel en skikkelig Oslotunnel jeg engang kjørte igjennom, men det var vel unntaket. Sånt kan gjøre noe med dersom man kjører noen strammemetoder.

Dersom vidheten der nede har noe å si så har det uansett lite med hvordan jenta er i senga å gjøre.

Hvis du leter på dol etter et fasitsvar, så leter du feil. Hvorvidt noen er god eller ikke er det den individuelle smak som bestemmer, skjønt jeg er sikker på at man vil finne samsvar i menns betraktninger hvis man foretar en statistisk analyse.

Er det det du er ute etter?

Annonse

Å være 'god' i senga er en sammensatt sak.

Jeg vil kanskje si at det handler om summen av hva man føler for partneren, hvilket begjær man har for vedkommende, hvilken respons man får, om man blir begjært, teknikk og utførelse.

'God' har ikke noe å gjøre med om kjønnsorganet er sånn eller slik.

Et 'godt' samleie eller et 'godt' seksualliv er også gjerne knyttet til trygghet, gode følelser, manglende sjenanse, et dyptfølt ønske om å gi og ville den andre godt.

Og nå tok jeg vel litt av... men spørsmålet var veldig bredt, såh...

Pappa Bjørn

At ena jente er god i senga er nok noe man baserer på et totalinntrykk. Var hun aktiv og tok initiativ? Var hun flink til å prate og ha åpenhet om hvilke ønsker hun selv hadde og med å spørre hva partneren ønsket slik at begge har muligheten til å stimulere hverandre slik partneren ønsker? Var hun like flink til å gi som å ta i mot?

Alle slike ting samt det faktum at hun har en fysikk og et tiltak som gjør henne i stand til å utføre de tingene man prater om slik at begge får leve ut de ønsker og fantasier er med på å gjøre et slikt inntrykk komplett. Om hun er vid eller trang ,hårløs eller ikke er vel ikke det vesentlige. Selv om mange synes barbering er sexy ville de nok vært fornøyde etter 5 timer med intens tilfredstillese selv om jenta hadde buskas.

• 2 uker senere...

Jepp, det er anatomien som teller. Akkurat riktig vinkel fra venusberget og nedover klitoris, riktig lengde på kjønnsleppene - den høyre skal være 25-35% lengre enn den venstre, mellom 50 og 70% av klitoris skal være synlig i opphisset tilstand, maks 2cm med hår på hver side av sprekken. :-)))

"..............."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...