Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg "trenger" ikke p-piller, er singel og har tenkt å være det fremover. Imidlertid har jeg mens-smerter av en annen verden uten piller, og blør gjennom alt, så jeg tar piller fordi jeg har det bedre da med mindre blødninger og smerter. Så lenge jeg ikke har noen bivirkninger (utover de jeg ønsker, mindre smerter og blødninger), er det "farlig" å ta pillen når jeg ikke trenger den for prevensjon? Er forresten 28 og bruker Trionetta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108502-farlig-%C3%A5-ta-p-piller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...jeg mener det at alle slike piller bør en holde seg unna..tror ikke det er så veldig bra for kroppen å få tilført slike unaturlige ting,som hormoner.

kreftstatistikken har i det siste økt betydelig,særlig brystkreft,og dette tror jeg grunner er p-pille bruk over lang tid...

ikke for å skremme deg eller noe,men jeg mener en bør holde seg unna slik..å ikke drive tilføre kroppen noe den egentilg ikke skal ha...det finst sikkert naturmedisin for det problemet du har.hadde jeg vært deg ville jeg også snakket med de som driver med det,kanskje de også kan hjelpe.akupuntur har også mirakuløse virkninger på menssmerte og blødninger...sjekk litt rundt!!!finn en løsning du selv mener er best...og hugs vil du ha barn en gang,kan det ta lang tid etter p-pille bruk,fordi hormonene tar sinnsykt lang tid på å komme ut igjen av kroppen...leger har også advart kvinner om å bruke p-piller over lang tid.pga den økende brystkreftrisikoen....men tenk litt over det..og bryr du deg ikke om dette slik som meg,kan du sikkert bare bruke det...iallefall finne noe DU kan leve med...LYKKE TIL!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...