Gå til innhold

Hva har skjedd? Er jo så ung...

Anbefalte innlegg

Gjest Er jo  så ung

Hei.

Jeg er bare 18 år,men har hatt samme kjæreste i 4 år snart og jeg elsker han av hele mitt hjerte..

Har mistet lysten helt,jeg tar aldri intiativ..(og jeg vil så gjerne ha lyst..)

Begynte på p-pillen for 2 år siden og etter det har det gått rett vest.

Trodde lenge det var p-pillen som var skylden til at jeg ikke hadde lyst,men vi fant ut jeg skulle slutte på p-pillen i januar(prøver å bli gravide) Men jeg har ennå ikke fått lysten tilbake..

Vi har sex så og si annen hver dag og det mener jeg er mer enn nok..

Han syns det er alt for lite og skulle gjerne ha hatt sex hver dag..

Jeg har jo lyst til å lyst på sex(det er ikke det at jeg ikke synes han er sexy),men jeg klarer ikke å tenke på sex..

Jeg føler også at jeg er alt for ung til å miste seksual lysten..

Hva er galt???

Frustert

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108574-hva-har-skjedd-er-jo-s%C3%A5-ung/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Sex annenhver dag er relativt ofte. Han har lite å klage på mener jeg.

Kanskje det er nettopp derfor du har lite lyst, at dere har sex så ofte. Du får ikke bygget opp forventningen og bli kåt fordi dere har sex hele tiden. Når du i tillegg føler at han maser og krever sex hele tiden hjelper ikke dette på din lyst.

Be han slutte å ta iniativet en stund og se om lysten din bedrer seg etterhvert.

Det blir det samme som med god mat, spiser du det hele tiden blir du lei og får ikke matlyst.

Gjest nassenoff

hei!

har det samme problemet som deg. er 23 fast forhold, men har ikke sa mye lyst. gar pa p pillen jeg og, her lurt pa om det spiller inn. kan nok hende det er forde det blir for mye fokus pa sex. jeg tenker mye pa det ogsa for jeg vill sa gjerne ha lyst..

Annonse

Oi, det var tidlig å miste lysten. Damer mister som regel sexlysten i 30-årsalderen etter at de har fått barn (evt 25-årsalderen hvis de allerede er i et etablert forhold der de ikke trenger å ha sex for å holde på typen lengre).

"Damer mister som regel sexlysten i 30-årsalderen etter at de har fått barn"

Tror ikke du er helt oppdatert, jeg.

Det er jo da tar av, jo! Ikke etter barna, men +/- 30-årsalderen.

Nå lærte du noe nytt idag også ;-)

Oi, det var tidlig å miste lysten. Damer mister som regel sexlysten i 30-årsalderen etter at de har fått barn (evt 25-årsalderen hvis de allerede er i et etablert forhold der de ikke trenger å ha sex for å holde på typen lengre).

Rent bortsett fra at det er helt omvendt da. Kvinner er ofte trege til å få sexlysten på topp, men når de runder 30 så tar det av serru! Jeg blir 35 i morra og har mer lyster enn noensinne!

Gjest Er jo så ung...

Hei..

Takker for alle svar,men jeg tror ikke det er begynnelsen på slutten hvis dere skjønner...

Han er verdens beste(han er 20 år, har hørt at det er da menn har mest lyst) og jeg kommer alltid til å elske han.

Vi får bare tiden til hjelp..

Men jeg støtter hun/han som skrev innlegget om at kvinner er på sin seksuelle topp når de runder 30 år..Det er faktisk påvist av forskere og det er mange undersøkelser som påviser dette.

Men jeg tror vi klarer å fikse dette problemet..

Vi elsker begge hverandre så masse at vi har begynt å prøve å bli gravide..(ble gravid i april,men hadde en spontan abort i 8.ende uke)

Takker igjen for alle svar..

Mvh

Er jo så ung

Gjest jikka

Sex annenhver dag er relativt ofte. Han har lite å klage på mener jeg.

Kanskje det er nettopp derfor du har lite lyst, at dere har sex så ofte. Du får ikke bygget opp forventningen og bli kåt fordi dere har sex hele tiden. Når du i tillegg føler at han maser og krever sex hele tiden hjelper ikke dette på din lyst.

Be han slutte å ta iniativet en stund og se om lysten din bedrer seg etterhvert.

Det blir det samme som med god mat, spiser du det hele tiden blir du lei og får ikke matlyst.

JEg skjønner godt at du mister sexlysten, dersom han vil ha sex hele tiden. Tror det øker spenningen for begge to, dersom dere holder igjen litt. Da jeg fikk min første kjæreste, prøvde jeg å ha sex med han ofte, fordi jeg hadde "lært" på tv at slik skulle det være. Det værste jeg ser er filmer hvor hovedrolleinnehaverene bare river av hverandre klærne når de treffer kjæresten. Det er klart det kan kanskje bli slik. Men dersom en har et lite/langt opphold, kan en få skikkelig lyst. Husk å la han jobbe for det. La han tenne deg ordentlig. og la deg gjerne tenne mer enn strengt tatt nødvendig. Jeg har lært meg at jeg må være litt egoistisk i forhold til at jeg må i vareta egen tenning, ikke bare tenke på partneren.

Single menn, går jo ofte uten sex i måneder. Da kan partneren godt klare seg uten sex et par uker.

Gjest soldier

Hei..

Takker for alle svar,men jeg tror ikke det er begynnelsen på slutten hvis dere skjønner...

Han er verdens beste(han er 20 år, har hørt at det er da menn har mest lyst) og jeg kommer alltid til å elske han.

Vi får bare tiden til hjelp..

Men jeg støtter hun/han som skrev innlegget om at kvinner er på sin seksuelle topp når de runder 30 år..Det er faktisk påvist av forskere og det er mange undersøkelser som påviser dette.

Men jeg tror vi klarer å fikse dette problemet..

Vi elsker begge hverandre så masse at vi har begynt å prøve å bli gravide..(ble gravid i april,men hadde en spontan abort i 8.ende uke)

Takker igjen for alle svar..

Mvh

Er jo så ung

Sorry, men et par som er 20 og 18, og som står på terskelen til å skaffe seg utdannelse og yrkeserfaring, er rimelig umodne hvis de satser på å få barn så tidlig.

petter smart

Tror du virkelig at den eneste grunnen til at kvinner har sex er for å holde på mannen sin, inntil de kan fange han med en graviditet?

Og noen sier at jeg ikke skjønner meg på kvinner....

Annonse

Gjest soldier

nei, d fornekter jeg ikke, men det er jo ikke noen vits i å trykke det i trynet på jenta når hun er deppa fra før!

En "vekker" for å sette saker og ting i riktig perspektiv, tror jeg faktisk kan være nyttig. Det lyser umodenhet av hennes skriverier, hvilket bare er naturlig for en 18-åring.

Se forøvrig mitt svar til henne lenger opp, ang at de til og med prøver å få barn i så ung alder.

Å få høre ting i klartekst, er det rette for disse to nå.

lalala1365380457

En "vekker" for å sette saker og ting i riktig perspektiv, tror jeg faktisk kan være nyttig. Det lyser umodenhet av hennes skriverier, hvilket bare er naturlig for en 18-åring.

Se forøvrig mitt svar til henne lenger opp, ang at de til og med prøver å få barn i så ung alder.

Å få høre ting i klartekst, er det rette for disse to nå.

er enig med deg i det at det er domt å prøve å få barn i så ung alder! reagerte på den selv..de har jo hele livet foran seg..å når de er så unge så har de sannsynligvis ikke nok erfaring og inntekter til å kunne gi barnet de beste muligheter..

det virker litt som de tenker mere på sine egne ønsker og behov enn på alle behovene ett barn har, og på alt et barn trenger..

Gjest been there

Det samme skjedde meg. Vi ble sammen tidlig (16-17 år gamle). Masse sex de første månedene. begynte på P-pillen og sexlysten min dabbet kraftig av. jeg prata med legen om det og han sa rett ut at jeg kanskje burde vurdere å gå ut av forholdet. jeg var kjempeglad i han og ville holde ut. Det kunne gå en-to måneder mellom hver gang vi hadde sex. Slik holdt det på i noen år. Jeg leste en artikkel om at sexlysten sitter i hodet. Bestemte meg for å _tenke_ mer på sex. Leste erotiske noveller og tvang meg selv til å tenke positivt på sex. Lysten kom gradvis tilbake. Nå har vi vært sammen i over 10 år og har en helt normalt sex-liv!

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...