Gå til innhold

Cybersex / tlfsex / erotisk mail

Anbefalte innlegg

Heisann!

Mitt generelle inntrykk er at gutter liker dette, mens jenter er litt mer reserverte. Det er ihvertfall det intrykket de fleste jenter gir utad. Jeg liker dette veldig godt, men selvfølgelig er sex in real life best, misforstå ikke! Så det jeg lurer på jenter, hva mener dere om dette temaet?

Håper på mange godt begrunnede svar! =)

PS: Hvis noen har lyst på kontakt, så er det bare å si i fra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108611-cybersex-tlfsex-erotisk-mail/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest flatbanker

Hvor sikker er du på at den du chatter med er kvinne?

Det kan jo like godt være en mann som du har sex med....er ikke så lett å vite det: på nettett kan man være den man vil.

:)

Har chattet litt (ikke sex), og som den lesba jeg er så vil jeg helst chatte med andre lesber. Har da holdt meg til de riktige kanalene. De gutterompene som utgir seg for å være damer lurer ikke oss, men jeg skjønner hva du mener. Jeg kunne ikke hatt cybersex av den enkle grunn at jeg da ville sett for meg at det satt en spjåk av en mann, eller en dumbodame i den andre enden. Fysj!

ShAdE1365380532

Har chattet litt (ikke sex), og som den lesba jeg er så vil jeg helst chatte med andre lesber. Har da holdt meg til de riktige kanalene. De gutterompene som utgir seg for å være damer lurer ikke oss, men jeg skjønner hva du mener. Jeg kunne ikke hatt cybersex av den enkle grunn at jeg da ville sett for meg at det satt en spjåk av en mann, eller en dumbodame i den andre enden. Fysj!

Hvis personen jeg chatter med utgir seg for å være noen de egentlig ikke er, så spiller det ikke så stor rolle.....det er bare løst prat om alt og ingen ting, men når det kommer til å ha sex, så tenner jeg ikke akuratt på ideen om at det sitter feil kjønn på andre enden som lurer meg trill rundt/eller som ikke er i riktig "bås" når det kommer til utseende eller alder!

Dette gjør meg litt kvalm, når jeg tenker på en slik situasjon (gammal gris på 55, som stinker svette og sneip)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...