Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Så spennende for deg! Jeg satte inn 2 gullegg 14 mai og bare måtte teste meg 24 mai..fikk da 2 svake blå...Testet på nytt igjen den 26 mai og fikk enda 2 blå...og så på Haukeland den 28 og fikk da endelig bekreftet at jeg faktisk er gravid. Men bare husk at selv om du får et negativt svar kan du fortsatt være gravid - ikke alle slår positivt ut så tidlig. Uansett så må du ha lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108624-innsetting/#findComment-639583
Del på andre sider

Gjest 2gang?

Hei!

Så spennende for deg! Jeg satte inn 2 gullegg 14 mai og bare måtte teste meg 24 mai..fikk da 2 svake blå...Testet på nytt igjen den 26 mai og fikk enda 2 blå...og så på Haukeland den 28 og fikk da endelig bekreftet at jeg faktisk er gravid. Men bare husk at selv om du får et negativt svar kan du fortsatt være gravid - ikke alle slår positivt ut så tidlig. Uansett så må du ha lykke til!

Så spennende, jeg fikk satt inn 2 egg etter ivf behandling på RK i mars 2000 jeg testet etter 12 dager med fikk ingen blå strek (en, men den teller jo ikke)dag 14 derimot tok jeg blodprøve og den var ikke bare posetiv, den indikerte nemelig at jeg var dobbelt gravid (måles på hcg nivået) i nov 2000 fikk vi nydelige tvilling jenter.

Jeg er faktisk på rugedager igjen selv, jeg fikk satt inn et egg etter naturlig syklus hos RK på søndag (15/6) Jeg venter i spenning på 30/6 da skal jeg ta blodprøve.

Det er trege dager men du vet hva man sier, den som venter på noe....;o)

Håper det går bra med dere, Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108624-innsetting/#findComment-646544
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...