Gå til innhold

Fungerer dette forum optimalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

6

• amber sun

3

• Bassisten

3

• tigertrollet

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg syns det bør slettes minst mulig her inne.

Dog er jeg litt lei alle svar som henviser til fastlege. Et par 'vennlige sjeler' tror at brukerne her inne ikke vet hvor de kan få nødvendig helsehjelp.

Hva med å legge inn en strofe om hvor man skal henvende seg ved seksuelle problemer eller smerter i underliv der sexologen er presentert så slipper disse to å fortelle hvordan man kan få helsehjelp?

Syns også søk-knappen bør være mer synlig. Og det var en god ide å legge inn en link nederst der man sender innlegg hvor man kan klage på tråden eller innlegget.

Forumet bør ha høy takhøyde og være åpen for en lett "useriøs" tone, slik det er nå. Det er enklere å diskutere / dele erfaringer når det ikke er tabu-holdninger her.

Faren er da at denne friheten misbrukes og at seriøse spørsmål får fornærmende og useriøse svar. Dette er imidlertid et ansvar som voksne brukere av DOL bør klare å forholde seg til. Om det faktisk er slik, er en annen sak... På denne måten vil jeg vel ikke si at forumet fungerer optimalt.

Forøvrig føler jeg ikke at webmaster trenger å "vokte" mer over forumet enn det er blitt gjort til nå. En oppfordring om at DOL'ere bruker vett og folkeskikk _burde_ være nok. Sexualitet _er_ tross alt et meget følsomt tema, og man bør tenke seg om en ekstra gang før man sender mindre seriøse svar på innlegg her.

Forumet fungerer ikke optimalt. Mange stiller for deg seriøse spørsmål. Då sprett det alltid fram en eller annen vittigper og skriver bare tøv.

Stort sett er det de samme folka som skriver dette tøvet og derfor er rekruteringen til forumet svært lav.

Det finnes nok mange med mange spm. rundt omkring, som nødig vil bli harselert med av de største tøvkoppene her inne.

Ikke skjønner jeg hva de gjør her inne heller, for de har visst svar på alt.

Det fungerer ikke som noe spørreforum, men som et grisepratforum for en liten klikk.

Og siden jeg nå sier min oppriktige mening får jeg nok pepper, det er bare slik det er det.

mvh

Annonse

Syns det fungerer helt greit, jeg. Litt romslighet må en ha på forumet, også.

Det eneste jeg også syns er unødvendig, er alle disse innleggene fra to personer/en person med to nick (som de fleste nok vet hvem er), om å henvende seg til fastlegen.

Ja så hiver du deg over ha vanskelig og misslykket du også. Det er visst lov blant Dolmafiaen å ikke like de to.

Det er mange som skriver mer idiotiske svar her inne enn de to.

Forumet fungerer ikke optimalt. Mange stiller for deg seriøse spørsmål. Då sprett det alltid fram en eller annen vittigper og skriver bare tøv.

Stort sett er det de samme folka som skriver dette tøvet og derfor er rekruteringen til forumet svært lav.

Det finnes nok mange med mange spm. rundt omkring, som nødig vil bli harselert med av de største tøvkoppene her inne.

Ikke skjønner jeg hva de gjør her inne heller, for de har visst svar på alt.

Det fungerer ikke som noe spørreforum, men som et grisepratforum for en liten klikk.

Og siden jeg nå sier min oppriktige mening får jeg nok pepper, det er bare slik det er det.

mvh

Sammenlignet med f.eks sexforum på VG Nett er svarene her som hentet ut fra et klinisk leksikon.

Ja så hiver du deg over ha vanskelig og misslykket du også. Det er visst lov blant Dolmafiaen å ikke like de to.

Så jeg er med i Dolmafiaen nå, altså?

Det er sikkert mange som skriver rare svar, men det er faktisk jævlig unødvendig å mase om faslegen i omtrent hvert eneste svar.

Så jeg er med i Dolmafiaen nå, altså?

Det er sikkert mange som skriver rare svar, men det er faktisk jævlig unødvendig å mase om faslegen i omtrent hvert eneste svar.

Nei, nei amber sun, jeg tenkte overhodet ikke på deg når jeg brukte ordet Dolmafia.

Beklager, det er nok helt andre enn deg som tilhører de, innlegget mitt burde ikke kommet der det kom.

Kjære venn.

Jeg vil anbefale deg å oppsøke din fastlege for å få hjelp til å finne ut av din paranoia i forhold til at amber sun er medlem av en eller annen mafia, og at det i det hele tatt eksisterer en mafia her.

Dersom du føler at du trenger råd så kan du også spørre NHD på psykatri, selv om et fastlegebesøk i ditt tilfelle ser ut til å være uungåelig.

Mvh

Annonse

Kjære venn.

Jeg vil anbefale deg å oppsøke din fastlege for å få hjelp til å finne ut av din paranoia i forhold til at amber sun er medlem av en eller annen mafia, og at det i det hele tatt eksisterer en mafia her.

Dersom du føler at du trenger råd så kan du også spørre NHD på psykatri, selv om et fastlegebesøk i ditt tilfelle ser ut til å være uungåelig.

Mvh

Der klarte du ikke lengre nei. Webmaster stiller et seriøst spm. på forumets og Dols vegne. Og etter oppskriften så må du skrive tøv.

Der klarte du ikke lengre nei. Webmaster stiller et seriøst spm. på forumets og Dols vegne. Og etter oppskriften så må du skrive tøv.

Det var ikkje tøv, det var eit ironisk innlegg som parodierte typiske innlegg frå dei to nemnte på ein ypparleg måte. Heilt på sin plass.

Kjære venn.

Mvh

:)

he he

Det var ikke tøv.

Men dersom du mener at innlegget mitt var tøv, mens innlegget til skapningen som snakket om en såkalt dolmafia var helt i henhold, så forstår jeg at du ikke forsto ironien.

Det ligger i temaets natur at man er nødt til å tillate litt fy-ord og sånn. Så ja, her kan takhøyden godt være stor.

Grensen går ved "fisking" og folk som prøver å få napp, lokke til seg folk for å få kontakt RL, og noen å skrive skitne fantasier med på forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...