Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg har.

Jeg har et barn på 2,5 og så skal jeg ha en til på sommeren nå.

De har samme biologiske far (man kan reservere sæd hvis det går bra).

Man blir stimulert litt for å sikre at det blir et eller to gode egg og så må man ta en eggløsningsspøyte. Ingen ubehagelige egguttak o.l.

Man insemineres to dager etter hver andre.

Det stiller visse krav til parforholdet, og man må jo selvsagt også ha en ide om hvordan man forholde seg til omverdenen mtp å vite sannheten etc.

Min mann kunne ikke elsket vårt barn mere om det hadde vært hans eget biologisk. Heller ikke farmor og farfar (som vet hvordan barnet kom til) hadde elsket et biologisk barnebarn høyere.

Donor blir valgt etter høyde, øyenfarge og kroppsbygning. De kan ikke ha noen karektaristiske ansiktstrekk. Ikke har de HIV eller hepatitt heller. Sæden er nedfrossen i 6 måneder før den kan brukes (tester donor i den periode).

Både i Danmark og i Norge brukes det sæd fra Cryos se www.cryos.com eller .dk. Alle donorene blir rekruttert fra høyere læreanstalter i Danmark. Du kan også gå inn og se på www.ciconia.dk der står det info om donorinseminasjon.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108719-donorinseminasjon/#findComment-641184
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...